Proxecto de apertura do Centro fora do horario escolar en colaboración co Concello de Xove

O Centro colaborou có Concello de Xove na elaboración e presentación dun PROXECTO DE APERTURA DO CENTRO FÓRA DO HORARIO ESCOLAR PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES, programa que foi concedido pola Consellería.

Nas datas que seguen, realizaránse unha serie de cursos (vídeo, fotografía, pintura e uso de Internet) dirixidos aos alumnos de 1º e 2º da E.S.O. impartidos por monitores especializados e artistas moi coñecidos.

Na seguinte táboa aparecen as datas, horas, lugar e os nomes dos monitores.

Horario actividades
Nas datas que seguen, realizaránse unha serie de actividades dirixidas aos alumnos de 3º,4º da E.S.O.  e Ciclo formativo  impartidos por monitores especializados.

Na seguinte táboa aparecen as datas, horas e lugares de realización.

Horario actividades 2