Charla divulgativa sobre neonatoloxía

O pasado día 26 de Outubro, a neonatóloga Dolores Eiriz Barbeito, supervisora da Unidade de Neonatoloxía do CHUAC, deu unha charla de divulgación aos alumnos de 1º ESO para que comprenderan o que significa ser prematuro.

A charla resultou moi amena e cercana, e os alumnos tiveron despois tempo para preguntar dúbidas.

Agora lles toca aos alumnos facer un debuxo no que reflicten o que é para eles un neonato prematuro ou ben o que aprenderon coa charla.

De todos os debuxos dous serán seleccionados, e os alumnos gañadores irán o vindeiro 17 de novembro (día da prematuridade) ao Hospital Materno Infantil onde coñecerán de primeira man a Unidade de Neonatoloxía e recibirán un premio.

Teño que sinalar que a neonatóloga foise encantada do instituto pola boa resposta e comportamento dos nosos alumnos.

A todos eles , moitas grazas por participar e dicir que estamos á espera de coñecer os nomes dos gañadores.

Mª Teresa Fraga, vicedirectora