Premios M. Peleteiro

Para acceder a máis fotos pinchar no enlace

Este alumnado tenvos moito conto ….

Un ano máis o centro educativo compostelán M. Peleteiro vén de resolver os premios dun certame escolar dos máis lonxevos de Galicia, os prestixiosos Minerva, na súa edición 51. O dito concurso comezou a desenvolverse aló polo ano 1963, por iniciativa do profesor Abuín de Tembra, e non puido ter mellor padriño iniciático que o gran escritor mindoniense Álvaro Cunqueiro, o mestre da simbiose da fantasía coa realidade cotiá de noso.

Así, na modalidade de narración, a representación do IES P. Eusebio da Guarda non puido ser mellor: Marta Rodríguez González, de 1º Bach F e alumna da profesora Dulce Fernández Graña, acadou o 3º premio, cunha dotación económica de 250 € e medalla; e Samuel López García, de 1º Bach E e alumno da profesora Teresa Pastor Novo, conseguiu tamén medalla e un dos tres accésits concedidos por un xurado que loou a grande calidade dos traballos presentados.

Na mañá de hoxe 13 de marzo posaron para a posteridade no Departamento de Lingua Galega e Literatura, sendo arroupados pola Directora, Isabel Ruso de Lago; pola coordinadora de Bacharelato e Xefa do Departamento de Lingua Galega e Literatura, Beni Vidal Tomé; e polas súas orgullosísimas profesoras, anteriormente citadas.

Nunha brincadeira cos títulos dos vosos traballos galardoados, oxalá, Marta, despois da túa gran tormenta veña un arco da vella inzado de títulos atraentes cos que nos vas agasallar en breve. E vivir da literatura, Samuel, abofé é unha opción marabillosa e un soño que vas materializar, no canto de vivir morto.

Dende o EDLG quixera expresar o meu fondo respecto polo Colexio M. Peleteiro quen, sen ningunha dúbida, leva amosando todos estes anos un sentido ético de compromiso coa nosa lingua propia, ao fomentar o uso do galego no ámbito educativo neste certame dirixido para alumnado de 3º e 4º de ESO, Bacharelato e Formación Profesional de toda Galicia.

Por último, o noso desexo é que sexades novos elos nesa cadea de magníficos autores e autoras xa consagrados e que vindeiras xeracións poidan gozar da lectura das vosas producións. Moitos parabéns!!!!

Teresa Pastor Novo

(Coordinadora do EDLG)