CRITERIOS de PROMOCIÓN
- Promociona de curso o alumnado con todas as materias* aprobadas (do curso actual e dos anteriores), ou con 1 ou 2 materias* suspensas (entre o curso actual e os anteriores).
- Ademais, o equipo docente poderá decidir a promoción con máis materias* suspensas, sempre que se cumpran todas as condicións seguintes:
1. Que a media aritmética das cualificacións obtidas en todas as materias (incluíndo as pendentes) en que estea matriculada ou matriculado nese ano académico sexa igual ou superior a cinco.
2. Que a suma dos períodos lectivos semanais das materias ou dos ámbitos con avaliación negativa non sexa superior a dez. Para estes efectos, non se considerarán as materias pendentes de cursos anteriores nin as horas de libre disposición.
3. Que o equipo docente considere que a natureza das materias non superadas lle permite seguir con éxito o curso seguinte.
4. Que o equipo docente considere que ten expectativas favorables de recuperación.
5. Que o equipo docente considere que a devandita promoción beneficiará a súa evolución académica.
O equipo docente, sen menoscabo da súas competencias, pode decidir que as aliñas 3, 4 e 5 están cumpridas, nos seguintes casos:
i. No caso de avaliación negativa en tres materias de toda a ESO e as notas destas sexan iguais ou superiores a 3.
ii. No caso de avaliación negativa en catro ou máis materias de toda a ESO e as notas das mesmas sexan iguais a 4.
•Materias coa mesma denominación de cursos diferentes contan como materias distintas.
CRITERIOS de TITULACIÓN
Título de Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria
- Titúlase o alumnado que en toda a ESO aprobou todas as materias* ou ámbitos cursados.
- Ademais de no caso anterior, o equipo docente poderá decidir a obtención do título por parte dunha alumna ou dun alumno, sempre que se cumpran tamén todas as condicións seguintes:
1. Que a media aritmética das cualificacións obtidas en todas as materias* (incluídas as pendentes) en que estea matriculada ou matriculado nese ano académico sexa igual ou superior a cinco.
2. Que a xuízo do equipo docente a alumna ou o alumno adquirise as competencias establecidas.
3. Que a xuízo do equipo docente a alumna ou o alumno alcanzase os obxectivos da etapa.
O equipo docente, sen menoscabo das súas competencias, pode decidir que as aliñas 2 e 3 están cumpridas, nos seguintes casos:
i.No caso de avaliación negativa en dúas materias de toda a etapa, e as notas destas sexan iguais ou superiores a 2.
ii.No caso de avaliación negativa en tres ou máis materias de toda a etapa, e as súas notas sexan iguais a 4.
* Materias coa mesma denominación de cursos diferentes contan como materias distintas.