Mellores Expedientes de Galicia ABAU 2024

MegaABAU

O pasado venres 21 de xuño celebrouse no Coliseum da Coruña a MEGABAU, un acto de homenaxe aos Mellores Expedientes de Galicia ABAU 2024, no que recoñeceron o éxito académico de tres dos nosos alumnos/as:

- Daniel Fariña
- Carlota Varela
- Iris Martínez

Moitos parabéns!

O IES Eduardo Pondal dá o dó de peito

O IES Eduardo Pondal de Ponteceso estreou , no Salón de Actos do Instituto, a obra "Furacán de emocións" da compañía de ópera "Area Constelación ", o luns 10 de xuño para a comunidade educativa, e o 17 de xuño para as familias.

Esta ópera pertence ao Proxecto Lóva, promovido polo Teatro Real e o CAFI, e grazas tamén ás axudas do Contrato Programa "Emocióna-T" da Conselleria de Educación.

Convertemos toda a actividade da aula nun complemento do núcleo emocional, personal e colectivo, desnde o primeiro ata o último día de clase, traballando as emocións.

Parabéns polo traballo rapazada!

Queredes ver a ópera? Pinchade aquí.

Emotiva graduación do alumnado de FP no IES Eduardo Pondal

O alumnado de Electromecánica do automóbil e de Atención a persoas en situación de dependencia tivo a súa graduación o pasado venres 14 de xuño.

O IES Eduardo Pondal celebrou a graduación do seu alumnado de FP, nun acto sinxelo pero cargado de emoción, onde os e as titoras así como os e as representantes do alumnado adicaron unhas palabras de alento e de cariño despois destes dous anos de formación no centro educativo pontecesán.

Neste caso cun toque especial xa que o alumnado de Atención a Persoas en Situación de Dependencia é a primeira promoción en titular. Docentes e alumnado destacan o bo acollemento que tiveron nas prácticas nas empresas da comarca e o sorprendidos que quedaron coa boa preparación que levaba o alumnado deste ciclo medio, moitas e moitos deles van poder quedar traballando nas institucións de coidados onde realizaron as prácticas profesionais.

Outro grupo de alumnado seguirá o camiño do estudio cara un ciclo superior, no IES Eduardo Pondal o vindeiro curso poderán cursar o Ciclo Superior de Automoción en réxime DUAL, ciclo con moi boa acollida tamén entre alumnado e empresas.

Queremos seguir sendo un centro que ofreza actividades de interese a toda a comunidade tanto a que se encarga dos coidados á dependencia como ao mundo do motor na Costa da Morte, mantendo canles de comunicación e abrirnos á comunidade brindando un beneficio na contorna bergantiñá, así como, desexarlle ao noso alumnado toda a sorte que merecen na súa nova etapa como titulados e tituladas, e que saiban que o IES Eduardo Pondal sempre será a súa casa.

Enlace ás fotos por AQUÍ.

Mosaico

O día 7 de xuño o noso alumnado de 4º ESO de Expresión Artística foi presentar o seu mural a Cee.

Bo traballo!

CERTIFICACIÓN DELF SCOLAIRE 2024

Como vén sendo habitual nos últimos anos, o Departamento de Francés do noso centro preparou o alumnado de francés para as probas do DELF Scolaire, certificación oficial  expedida polo Ministerio de Educación Nacional de Francia, que permite acreditar a competenciacomunicativa en francés tanto a nivel nacional como internacional.

Na convocatoria deste ano temos que felicitar a Lucía Rivera Couto, Chloé Couto Villarreal, Brenda Rodríguez García e Kelly Verissimo Souto, que acadaron os niveis B1 e B2 respectivamente.

Parabéns polo voso esforzo e resultados rapazada!!