Atención ás familias

Matrícula curso 2024/2025

Relación de libros de texto. Enlace

Matrícula da ESO

Instrucións da matrícula. Enlace

• Formulario de matrícula 1º ESO. Enlace
  • Formulario de matrícula 2º ESO. Enlace
  • Formulario de matrícula 3º ESO. Enlace
  • Formulario de matrícula 3º PDC. Enlace
  • Formulario de matrícula 4º ESO. Enlace
  • Formulario de matrícula 4º PDC. Enlace

Matrícula de Bacharelato

Instrucións da matrícula. Enlace

• Formulario de matrícula 1º Bacharelato. Enlace
  • Formulario de matrícula 2º Bacharelato.  Enlace

Os nosos alumnos de bacharelato destacan na ABAU (Enlace)

Documentos de matrícula

Estes son os ciclos de FP que podes estudar na Costa da Morte  Enlace

Alumnos e profesores de FP dan a súa visión. Nunca é tarde para formarse.  Enlace

•   Autorizacións. Enlace
  •   Solicitude de incorporación á sección bilíngüe. Enlace
  •   Consentimento informado programa DAFIS (Educación Física. Enlace
  •   Solicitude de exención de Lingua Galega (se procede). Enlace

Formulario de inscrición no programa de Alerta Escolar (se procede). Enlace

Matrícula de Formación Profesional

Información de matrícula. Enlace

Formularios de matrícula

• Admisión e matrícula de FP Básica Enlace
  • Matrícula de ciclos. (Válido para todos os ciclos). Enlace

Documentos de matrícula

Autorizacións. Enlace

Formulario de inscrición no programa de Alerta Escolar (se procede). Enlace

CONVOCATORIA DAS BECAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS OU DE APOIO ESPECÍFICO

Achegamos infografía resumo sobre a convocatoria das becas, con prazo de solicitude ata o 30 de setembro. Máis información en https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/que-necesitas.html#necesidad-apoyo-educativo

Para calquera consulta ou axuda na tramitación, contactade co departamento de Orientación.

Matrícula no programa That's English! nas escolas oficiais de idiomas

That's English! é un programa a distancia para a formación a distancia nos niveis Básico A2, Intermedio B1, Intermedio B2 e Avanzado C1.

Xúntase a instrucción sobre a organización destas ensinanzas e o procedemento de matrícula para o curso 2024/25.

Prazos de matrícula:

- Do 28 de xuño ao 12 de xullo de 2024, para o alumnado matriculado nesta modalidade no curso 2023/24 que desexe continuar os seus estudos no curso 2024/25.

- Do 2 de setembro ao 31 de outubro de 2024, para o resto do alumnado.

Máis información: Instrución 2/2024 en https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/instrucion_2_2024_te.pdf

Matrícula nas ensinanzas das EOI para o curso 2024/25

Publicouse a RESOLUCIÓN do 16 de maio de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para a preinscrición, admisión, matrícula e organización académica nas escolas oficiais de idiomas de Galicia no curso 2024/25.

O alumnado de novo acceso deberá facer a preinscrición entre o 24 de xuño e o 5 de xullo, na seguinte ligazón: https://www.eoidigital.com/preinsxunta

matrícula realizarase a través da ligazón https://www.informaticacentros.com/xunta, nos seguintes prazos:

Período de matrícula ordinaria: do 18 ao 28 de xuño, para o alumnado oficial do curso 2023/24 que desexe continuar os estudos no mesmo idioma e escola no curso 2024/25 e supere todas as actividades de lingua na convocatoria ordinaria.

Período de matrícula extraordinaria: do 28 de xuño ao 5 de xullo para o alumnado oficial coa cualificación de apta/o, non apta/o ou non presentada/o na convocatoria extraordinaria; do ao 19 de xullo para o alumnado de nova incorporación que obtivo praza no sorteo da preinscrición.

Máis información na web da Consellería edu.xunta.gal

Xornada de portas abertas Coñece a USC

Noticia de interese para o alumnado de 2º BACH que supera a ABAU:

A Universidade de Santiago de Compostela celebrará os vindeiros 13, 14 e 15 de xuño en Santiago e o 20, 21 e 22 de xuño en Lugo, as “Xornadas de Portas Abertas: Coñece a USC”

Estas Xornadas están dirixidas ao estudantado que ven de realizar as probas das ABAU, e que vai entrar na Universidade, para que poida achegarse as titulacións de Grao que lle poidan interesar.

Os/as interesados/as poderán inscribirse mediante o seguinte formulario https://forms.office.com/e/PnyEqwzmv0 indicando o número de asistentes (no caso de vir con algún acompañante) e seleccionando as titulacións que queren visitar. As titulacións están agrupadas polos centros no que se imparten. Cada unha poderase visitar no horario indicado no formulario, e tamén no cadro que aparece a continuación desta noticia.

prazo de inscrición rematará o día martes, 11 de xuño ás 14 horas para o Campus de Santiago e o luns, 18 de xuño ás 14 horas para o Campus de Lugo.

Descargar horarios