Reclamacións das notas

Luns 25 e Martes 26 ata ás 14,00

1º.- Entrevista co profesorado:

O alumnado ou as súas familias deberán presentar por escrito na conserxería a solicitude de entrevista debidamente cuberta. Cando a solicitude vaia dirixida a varios profesores e profesoras é necesario presentala canto antes. O profesorado atenderá ás solicitudes, por orde de presentación. O alumnado e as súas familias deberán esperar a súa quenda.

2º.- Reclamación aos Departamentos:

O impreso para a reclamación presentarase nas oficinas (con tódolos datos debidamente cubertos).

Os Departamentos deberán reunirse para resolver as reclamacións o mércores 27. O prazo límite para comunicar por escrito á Directora a resolución é o mércores 27 ás 13,30 horas.

O alumnado terá que recoller a resolución dareclamación nas oficinas o xoves 28 de xuñoás 12,00 horas.