Blog
O produto escalar
Enviado por Anónimo o Xov, 05/10/2017 - 12:13
O produto escalar de dous vectores nun espazo euclídeo defínese como o produto dos seus módulos polo coseno do ángulo θ que forman.
A ⋅ B = | A | | B | cos θ = A B cos θ
Nos espazos euclídeos, a notación usual de produto escalar é u ⋅ v
Esta definición de carácter xeométrico é independente do sistema de coordenadas elixido e polo tanto da base do espazo vectorial escolleita.
O modelo de Bohr
Enviado por Anónimo o Dom, 01/10/2017 - 12:09
O modelo atómico de Bohr supusera o inicio da mecánica cuántica. Os seus postulados son:
Primeiro postulado
Os electróns móvense en certas órbitas permitidas ao redor do núcleo sen emitir radiación.
Segundo postulado
O átomo radia cando o electrón fai una transición (“salto”) desde un estado estacionario a outro, é dicir toda emisión ou absorción de radiación entre un sistema atómico esta xerada pola transición entre dous estados estacionarios. A radiación emitida (ou absorbida) durante a transición corresponde a un canto de enerxía (fotón) cuxa frecuencia f esta relacionada coas enerxías das órbitas estacionarias por la ecuación de Planck: E = h·f
Terceiro postulado:
As órbitas estacionarias admisibles son aquelas nas que o momento angular orbital L do electrón está cuantizado, podendo este asumir soamente valores múltiplos enteiros de L = n h/2π, onde h é a constante de Planck e n é un número integral (n=1,2,3...), chamado numero cuántico principal.
A simulación
Na simulación podes observar a serie de Balmer do hidróxeno, podes excitar o electrón a un nivel superior co correspondente botón e esperar a que o electrón pase ao nivel n=2 para observar el correspondente fotón
O produto vectorial
Enviado por Anónimo o Dom, 17/09/2017 - 12:17
En matemáticas e en física, o produto vectorial ou produto cruzado é unha operación binaria entre dous vectores nun espazo tridimensional. O resultado é un vector perpendicular aos vectores que se multiplican e, polo tanto, normal ao plano que os contén. Debido á súa capacidade para obter un vector perpendicular a outros dous vectores, cuxo sentido varía segundo o ángulo formado entre estes dous vectores, esta operación aplícase con frecuencia para resolver problemas matemáticos, físicos ou de enxeñaría.
Para calcular o produto vectorial (w) entre dous vectores (u e v) tridimesionais, é suficiente desenvolver este determinante (onde i, j e k son os vectores unitarios en coordenadas cartesianas):
Na simulación podes calcular o produto vectorial entre dous vectores A e B introducindo as súas compoñentes.
Move co rato o espazo para ver ben o debuxo.