A lingua galega: Unha oportunidade

Onte martes 12 de febreiro, acudimos co alumando de 1 Bach D ao Auditorio Municipal do Concello de Vigo, para asistir á conferencia "A lingua galega: unha oportunidade". O poñente foi o escritor e director do Servizo de Normalización Lingüística da USC Manuel Núñez Singala. Ademais do agradable paseo de ida e volta, a charla foi moi amenta e aprendemos que o galego estaría por número de falantes no posto 136 entre as cinco mil linguas do mundo. Tamén descubrimos que ten unha forte presencia en internet e que non necesitamos escoller entre as nosas linguas, podendo utilizar todas. Finalmente falounos do poder do grupo social e fixo valorar ao noso alumnado o multilingüismo e a importancia de manter viva a nosa lingua. Esperamos disfrutar de máis actividades como esta.

Álbum: Curso 2018/2019 -> A lingua galega: Unha oportunidade