1.- Información xeral:
As clases comezarán a mediados de setembro e rematarán a mediados de xuño aproximadamente. As clases consistirán en sesións de 50 minutos.
Detectaranse os coñecementos sobre o idioma en cada un dos grupos e poderase reubicar o alumnado en distintos niveis en función dos seus coñecementos.
Unha lingua estranxeira debe ter como fin a consecución dunha competencia básica comunicativa que posibilite a utilización desa lingua de xeito que se produza unha transacción lingüística eficaz e significativa. Isto é de aínda máis importancia no transcurso dun curso de inglés-francés-portugués para adultos, en onde o alumnado busca a competencia comunicativa apremiados por unha necesidade ou cun firme interese e curiosidade polo idioma. Así pois, estes cursos pretenden dar resposta ao importante reto de axudar ao alumnado na adquisición dunha competencia comunicativa en inglés, adecuada ás súas necesidades ou intereses.
[subir]
2.- Coñecementos que se pretenden acadar:
- Dar e obter información oral e escrita.
- Utilizar o role-play como instrumento de comunicación significativa.
- Deducir e utilizar regras gramaticais.
- Practicar modelos de pronuncia.
- Efectuar intercambios de información: information gap activities.
- Reflexionar sobre un tema e dar opinión ao respecto.
- Desenvolver xogos como instrumentos de interacción e aprendizaxe cooperativo e creativo.
- Recoñecer aspectos da pronuncia, acento e stress.
- Ordenar loxicamente textos, frases ou palabras.
- Establecer comparacións entre costumes de países anglosaxones e o noso.
- Realizar intercambios comunicativos orais e escritos.
- Construír frases afirmativas, negativas e interrogativas.
- Encher ocos para completar frases: gap fill.
- Estudar os distintos sons do inglés.
- Completar unha entrevista a través de información gravada.
- Completar e efectuar a identificación de personaxes a través de distintos datos personais.
- Comparar eventos culturais e deportivos de países anglosaxones e o noso.
- Descricións de personaxes.
- Cumprimentar información escrita.
- Extraer información a partir de documentos escritos e orais procesando e tranfiriendo os seus elementos esenciais.
- Redactar e construír cartas e informacións de carácter persoal.
- Desenvolver actividades para intercambiar información: mingle activities.
- Elaborar e autocorrixir textos a partir de modelos propostos.
- Traballar por parellas e en pequenos grupos.
- Realizar enquisas.
- Construír frases ordenando os seus elementos.
- Recoñecer, identificar e escribir palabras e datos a partir do listening.
- Recoñecer erros nun texto escrito ou oral.
- Comprender e dar informacións.
- Extraer información dun texto e contestar preguntas oportunas.
- Solucionar encrucilladas: crossword puzzles.
- Identificar e clasificar grupos de palabras en función do seu significado.
- Utilización de cancións.
- Extraer información a partir de documentos gráficos.
- Coñecer e utilizar o vocabulario.
- Captar información gravada.
- Deducir o que se vai dicir.
- Relacionar o que se ve co que se oe.
- Compresión de diferentes puntos de vista.
- Dar consellos.
- Utilización do ordenador e internet para desenvolver actividades.
[subir]
3.- Destinatarios do curso:
O curso está dirixido a persoas:
Cun nivel cero no idioma de inglés, francés ou portugués, que se incorporarán ao nivel de iniciación.
Que desexen continuar o curso do ano anterior e queiran seguir ampliando coñecementos, incorporaranse aos diferentes niveis que se establezan neste ano escolar.
[subir]
4.- Horarios:
Consultar o apartado Alumnado Horarios.
[subir]
5.- Matrícula:
O prazo de matrícula está aberto todo o ano, sempre que a dispoñibilidade do centro o permita. Consultar previamente.
[subir]