1.- Información xeral:
Os obxectivos principais que se pretenden acadar co alumnado inmigrante con respecto á utilización do idioma español son os seguintes:
- Comprender textos sinxelos, orais e escritos, relativos ás diversas situacións habituais de comunicación, feitos e obxectivos coñecidos polo alumnado e próximos aos seus intereses e necesidades, emitidos por falantes au por medios de comunicación.
- Utilizar oralmente o español como lingua de comunicación co profesor, e na medidda das súas posibilidades co resto de persoas do centro.
- Producir mensaxes orais e escritos en español nas diversas situacións habituais de comunicación.
- Obter informacións globais mediante unha lectura de forma comprensiva e autónoma de pequenos textos escritos relacionados con situación habituais de comunicación, adecuados ás capacidades e intereses do alumnado e relacionados coas súas necesitades.
- Establecer relacións entre o significado,a pronuncia e a representación gráfica dalgunhas palabras e frases do español e a súa experiencia con outras línguas.
Son ensinanzas voluntarias e gratuítas (só hai que mercar algún material didáctico).
As clases son diarias e a avaliación continua.
No centro establécense quendas de tarde e mañá (consultar o apartado Alumnado Horarios), adaptándose en xeral ao alumnado, para dar resposta ás necesidades horarias das persoas que realizan estes cursos.
[subir]
2.- Metodoloxía e duración:
Debido ás necesidades e as situacións de comunicación oral en língua española, traballaranse aspectos e contidos relacionados coas función habituais da vida cotiá:
- Presentarse un mesmo e presentar a outros.
- Preguntar por alguén ou por algo.
- Preguntar pola idade.
- Identificar e describir persoas ou cousas.
- Situarse e situar as cousas no espazo e no tempo.
- Preguntar pola data e a hora, por un lugar ou por un enderezo.
- Preguntar polo tempo meteorolóxigo.
- Facer compras.
- Expresar desexos, gustos e estados físicos.
- Preguntar por cantidades e prezos.
- Manifestar o desacordo ou a protesta e reclamar obxectos perdidos.
Para traballar estes contidos prestarase maior atención ao vocabulario relativo aos temas máis comúns:
- Riscos físicos e partes do corpo humano.
- Relación de parentesco.
- Profesións.
- Enderezo.
- Nacionalidade.
- Prendas de vestir.
- Obxectos domésticos.
- Comidas e bebidas.
- Números ordinais e cardinais.
- Adxectivos calificativos de cor, tamaño, características físicas e de saúde.
Rutinas, expresión de uso frecuente, expresións idiomáticas e fórmulas básicas de interaccións social:
- Saúdos e despedidas.
- Fórmulas para preguntar e responder afirmativa e negativamente.
- Fórmulas de cortesía.
- Espresións de idades.
- Fórmulas que expresan indicacións e prohibicións.
- Fórmulas para expresar a dor física e estados de ánimo.
- Normas básicas de pronuncia.
- Uso das preposicións de lugar, tempo, etc.
- Presente, pasado, futuro e imperativo dos verbos utilizados nas situación contempladas.
Os grupos serán reducidos, cunha metodoloxía individualizada e con materiais específicos e con horarios flexibles.
Organízanse para que poidan cursarse nun ano académico. A permanencia do alumnado neste nivel é flexible e será o tempo que o propio alumno/a considere o axeitado, sempre aconselladado polo/a titor/a, tendo en conta o seu propio ritmo de aprendizaxe para lograr obxectivos establecidos.
[subir]
3.- Matrícula:
O período de matrícula está aberto todo o curso, sempre que a dispoñíbilidade do centro o permita.
O alumnado que solicite por primeira vez matricularse no curso de español para inmigrantes deberá presentar a seguinte documentación:
- Unha fotografía tamaño carné.
- Fotocopia do DNI ou Pasaporte.
[subir]
4.- Horarios:
Consultar o apartado Alumnado Horarios.
[subir]