Entenza

PROGRAMACIÓN DA AULA DE ENTENZA PARA O CURSO 2023-2024

PROGRAMACIÓN  AULA ENTENZA CURSO 2023-2024

TODAY IS MONDAY PERFORMED BY ENTENZA

HERE YOU HAVE THE ARTISTS FROM ENTENZA PERFORMING "TODAY IS MONDAY " BY ERIC CARLE.

CONGRATULATIONS TO THE STUDENTS AND YASMINA.

ENJOY SUMMER!!!!!Guay

Estamos de aniversario

Hoxe tocounos cociñar unha receita moi especial, a que Sara e a súa familia nos trouxeron para celebrar o seu cumpreanos: un sol divertido feito con sandía, nocilla, lacasitos, etc, saíunos xenial, e estaba de rechupete!!

Estamos de aniversario

Hoxe tocounos cociñar unha receita moi especial, a que Martiño e a súa familia nos trouxeron para celebrar o seu cumpreanos: un monstro feito con lacasitos, tortitas, etc, saíunos xenial, semellaban os monstros da película de Disney. Que boa que estaba!!!

Estrea da película de Ara e entrega de premios

O día do estreo da película de "Ara, princesa de corazón", desfrutamos do seu visionado, e logo fomos premiados polo noso esforzo, outorgándolle a cada un, unha medalla. Noraboa polo voso traballo.

Saída Corazón de Carballo

Visitamos a granxa-escola Corazón de Carballo, onde coñecemos moitos animaliños e aprendemos a plantar.

Convivencia na aula de Entenza

Os nosos amigos das aulas de Fontán e Soutelo viñeron facernos unha visita, e con tal motivo desfrutamos dunha festa da auga todos xuntos. Pasámolo xenial!! e para demostralo, deixámosvos un vídeo moi divertido.

SAÍDA CORAZÓN DE CARBALLO

O XOVES 14 DE XUÑO AS NENAS E NENOS DE ENTENZA DESFRUTAMOS DUNHA SAÍDA Á GRANXA CORAZÓN DE CARBALLO EN TOMIÑO.

FOI UN DÍA MOI ESPECIAL NO QUE CONVIVIMOS CO ALUMNADO DOUTRAS AULAS, COÑECEMOS MOITOS ANIMAIS E AS SÚAS CARACTERÍSTICAS E PUIDEMOS PASAR UNHA XORNADA MOI DIVERTIDA.

DEIXÁMOSVOS UNHA MOSTRA DE TODO O QUE FIXEMOS E O BEN QUE O PASAMOS.

OBRADOIRO DE PINTURA

AS NENAS E NENOS DE ENTENZA, APROVEITANDO O BO TEMPO, DESFRUTAMOS DUN OBRADOIRO

DE PINTURA. CON FILM, TÉMPERA E PINCEIS DEIXAMOS VOAR A NOSA IMAXINACIÓN E FIXEMOS

CREACIÓNS BASEÁNDONOS NA TEMÁTICA DA PRIMAVERA.

PASÁMOLO XENIAL E DESCUBRIMOS QUE HAI MOITAS FORMAS DE FACER ARTE.

FINALMENTE, ENSINÁMOSLLO AS NOSAS FAMILIAS PARA FACELAS PARTÍCIPES DA NOSA OBRA.

Estamos de aniversario

Hoxe tocounos cociñar unha receita moi especial, a que Helena e a súa familia nos trouxeron para celebrar o seu cumpreanos: unha casiña de chocolate e lacasitos, saíunos xenial, semellábase a casiña de Hansel e Gretel. Que boa que estaba!!!

Se queredes ver que ben o pasamos, podedes clicar na imaxeGuiño