Últimas Publicacións

ARA, PRINCESA DE CORAZÓN

Queridas familias

Aquí debaixo vos deixamos o vídeo que os/as vosos/as fillos/as crearon ao longo deste curso.

Esperamos que vos guste.

Equipo docente do CRA

(Pinchar na imaxe para acceder ao vídeo)

ROTEIRO LITERARIO 2024

O día 23 de Abril conmemórase o Día do Libro, para tal ocasión a ANPA As Landras organizou un roteiro literario baseado nos debuxos do Xabarín CRA. Foron dúas xornadas que o alumnado disfrutou moitísimo, atopando no camiño diferentes personaxes de debuxos e axudándoos nas probas que nos tiñan preparadas.

Grazas as nais e pais da ANPA que fixeron posible esta actividade tan divertida.

Neste vídeo tedes unha pequena mostra do ben que o pasamos

O Equipo da Biblioteca Escolar

Sementar, sementarei

Sementar, sementarei...

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA E O ACOSO NA ESCOLA

Pulsa nas imaxes para acceder aos contidos

INAUGURACIÓN DA RADIO E DÍA DE ROSALÍA

Co gallo da celebración do Día de Rosalía de Castro o 23 de febreiro, o equipo de Biblioteca e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega organizaron unha actividade para que o alumnado puidera coñecer o novo espazo da Radio AraOnda, ter unha primeira toma de contacto cos micrófonos, os cascos, os altofalantes...ademáis graváronse recitando o poema "Adios ríos, adios fontes" da poetisa galega. Unha actividade que desfrutaron moitísimo, como podedes comprobar pinchando na seguinte imaxe.

O ENTROIDO NA ESCOLA

ADMISIÓN ALUMNADO 2024/2025

O horario de secretaría para a entrega de documentación é o seguinte:

• Luns: de 9:30 a 11:00 horas
  • Martes: de 9:30 a 10:15 horas/ 13:15 a 14:00 horas/ 16:00 a 16:30 horas
  • Mércores: de 9:30 a 11:00 horas
  • Xoves: de 9:30 a 10:15 horas/ 13:15 a 14:00 horas
  • Venres: de 12:30 a 14:00 horas

PODE DESCARGAR AQUÍ (SOLICITUDE EN GALEGO)

E AQUÍ (SOLICITUDE EN CASTELÁN)

E AQUÍ (OUTRA INFORMACIÓN)

SOBRE TODA A DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA REALIZAR A RESERVA NO CRA RAÍÑA ARAGONTA (IMPRESO ED550B, INFORMACIÓN PARA CUBRIR DITO IMPRESO, HORARIO DE SECRETARÍA...)