Novas secretaría

RECOLLIDA DE VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Dende mañán 13 de xullo ata martes 18 de xullo, farase entrega dos vales para a adquisición de libros de texto en 1º e 2º de Primaria e dos vales para compra de material escolar para Primaria e ESO, en horario de 10:00 a 13:00.

 

  • Vales para adquisición de libros en 1º e 2º de Primaria
  • Vales para compra de material escolar para Primaria e ESO

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS

Dende mañán, xoves 14 de xullo, estará publicada no taboleiro do centro a listaxe definitiva fondolibros. Tamén poderá ser consultada por vía electrónica no seu expediente a través da aplicación fondollibros.

RECOLLIDA DE VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Dende mañán 13 de xullo ata martes 18 de xullo, farase entrega dos vales para a adquisición de libros de texto en 1º e 2º de Primaria e dos vales para compra de material escolar para Primaria e ESO, en horario de 10:00 a 13:00.

 

  • Vales para adquisición de libros en 1º e 2º primaria.
  • Vales para compra de material escolar (Primaria e ESO)

 

LISTAXE FONDO LIBROS: listaxe provisional

Informamos que foi publicada no centro, a día de hoxe,  a adxudicación provisional de libros de texto para o alumnado que cursará 3º e 4º de primaria no curso 2023/24.  Tamén poderá ser consultada por vía electrónica nos seu expediente a través da aplicación fondolibros.

 

O prazo de reclamación á listaxe provisional será de dous días tras a súa publicación:  11 e 12 de xullo de 2023.

 

As listaxes provisionais indican o número de libros que vai recibir cada alumno/a. Só nas listaxes definitivas pódese consultar os libros que se lle asigna por materia.

SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2023/2024.

Tedes á vosa disposición o formulario de SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR para o curso 2023/24.

A solicitude debe ser entregada na secretaría do centro do 5 ao 13 xullo de 10 a 13h.

 

Rogamos leades a información que se inclúe no seguinte arquivo:

INFORMACIÓN IMPORTANTE RELATIVA A SOLICITUDE DE USUARIO DE COMEDOR

FONDO LIBROS: Listaxes provisionais

Informamos que o luns 4 de xullo 2022 publicarase no centro a adxudicación provisional de libros de texto para o alumnado que cursará 3º e 4º de primaria no curso 2022/23.

O prazo de reclamación á listaxe provisional será de dous días tras a súa publicación:  5 e 6 de xullo de 2022.

As listaxes provisionais indican o número de libros que vai recibir cada alumno/a. Só nas listaxes definitivas pódese consultar os libros que se lle asigna por materia.

 

PROCESO MATRICULA ALUMNADO ESO CON PERMANENCIA NO CENTRO

Destinatarios:

 Alumnado da ESO CON PERMANENCIA no centro.

 Período de presentación de matrículas:

Do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2022

Onde presentar a documentación? 

 Na secretaría do centro.

 En que horario? 

 Do 25 ata o 30 de xuño: de 9.45 a 12.00h e de 13.30 a 14:00h

 Do 1 de xullo ata o 10 de xullo: de 9 a 12 h.

 Que documentación presentar?  (Premer en cada documento para descargar).

  1. Impreso de matrícula1.

  2. O alumnado que solicite comedor escolar deberá presentar:

 a) Impreso de solicitude do servizo de comedor escolar1

 b) Modelo de autodeclaración e especificación (publicarase cando estea dispoñible)

3. Resgardo que xustifique o ter pagado o Seguro escolar (1,12€) no nº de conta Abanca ES372080 5433673040100135 (só alumnado de 3º e 4º curso da ESO)

4. Autorización para a utilización da imaxe 1 do/a alumno/a.

  5. 1 fotografía tamaño carné.

  6. Impreso de materias optativas (só para alumnos que repitan curso)1

      Impreso1ºESO. Impreso 2º ESO. Impreso 3º ESO. Impreso 4ºESO

  7. Sobre de matrícula2

  8. O alumnado con enfermidade crónica que precise algún tipo de apoio no centro deberá solicitar e entregar debidamente cuberto o impreso do PLAN DE ATENCIÓN INDIVIDUALIZADO1.

Se ao alumnado xa está dado de alta en dito plan, o/a pai/nai deberá pasar pola Secretaría do Centro, na segunda quincena do mes de setembro, para comprobar a información trasladada e deixar constancia por escrito que non hai ningunha modificación.

 

1Recóllese na secretaría do centro ou descárgase da páxina web do centro.

2Recóllese na secretaría do centro.

 

 

IMPORTANTE: Ao comezo de curso, é conveniente que todas as familias teñan descargada a aplicación AbalarMóbil nos seus terminais para a comunicación co equipo docente do alumnado.

 

 

 

MATRÍCULA ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN CURSO 2022-2023

Destinatarios:

Alumnado de nova incorporación ao centro.

Período de presentación de matrículas:

a.   Educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño de 2022

b.   E.S.O.: do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2022

Onde presentar a documentación? 

Na secretaría do centro.

En que horario? 

De 9.45 h a 12 h e de 13.30 a 14 h

Que documentación presentar?  (Premer en cada documento para descargar).

1. Impreso de matrícula (AnexoIII_11 para Educación Infantil e Primaria e AnexoIII_21para Educación Secundaria).

2. Fotocopia de todas as páxinas do libro de familia _escritas a bolígrafo_. (Non é necesario entregar se xa se  fixo na solicitude de admisión)

3. Fotocopia do DNI do/a alumno/a, do pai e da nai, ou titores legais. (Non é necesario entregar se xa se fixo na solicitude de admisión)

4.  2 fotografías tamaño carné.

5.  Impreso de solicitude do servizo de transporte (de ser o caso):

  a) Impreso de solicitude do servizo de transporte1

b) O alumnado que queira solicitar transporte escolar e non teña dereito, deberá cubrir o impreso como usuario excepcional1.

6. O alumnado que solicite comedor escolar deberá presentar:

a) Impreso de solicitude do servizo de comedor escolar1

b) Modelo de autodeclaración e especificación (publicarase cando estea dispoñible)

7. Autorización para a utilización da imaxe 1 do/a alumno/a.

8. Formulario de elección de lingua1(só para 4º de educación infantil)

9. Certificación académica do último curso realizado expedido polo centro de orixe (sempre que o alumno/a non se incorpore por primeira vez ao sistema educativo obrigatorio español)

10. Autorización para a recollida do alumnado:

 a) Impreso  para alumnado de E. Infantile 1º, 2º,3º e 4º de Ed. Primaria 1.

 b) Impreso para alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria e Ed. Secundaria 1.

11. Resgardo que xustifique o ter pagado o Seguro escolar (1,12€) no nº de contaAbanca ES372080 54336730 40100135 (só alumnado de 3º e 4º curso da ESO)

 

12. Impreso de materias optativas (só para Educación Secundaria)1

      Impreso1ºESO. Impreso 2º ESO. Impreso 3º ESO. Impreso 4ºESO

13. Sobre de matrícula2

14. O alumnado con enfermidade crónica que precise algún tipo de apoio no centro deberá solicitar e entregar debidamente cuberto o impreso do PLAN DE ATENCIÓN INDIVIDUALIZADO1.

 

1Recóllese na secretaría do centro ou descárgase da páxina web do centro.

2Recóllese na secretaría do centro.

 

IMPORTANTE: Ao comezo de curso, é conveniente que todas as familias teñan descargada a aplicación AbalarMóbil nos seus terminais para a comunicación co equipo docente do alumnado.

 

 

Publicación listaxes definitivas admitidos/as

Publicadas as listaxes definitivas de alumnado

Todo o alumnado que presentou a solicitude de admisión dentro do prazo establecido para o próximo curso ten praza neste centro

Pódense consultar as listaxes no tablón do interior do edificio ao lado de conserxería.

 

 Formalización de matrículado 20 ao 30 de xuño de 2022.

 

Publicación listaxes definitivas admitidos/as

Publicadas as listaxes definitivas de alumnado

Todo o alumnado que presentou a solicitude de admisión dentro do prazo establecido para o próximo curso ten praza neste centro

Pódense consultar as listaxes no tablón do interior do edificio ao lado de conserxería.

 

 Formalización de matrículado 20 ao 30 de xuño de 2022.

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer