Novas secretaría
RECOLLIDA DE VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR
Dende mañán 13 de xullo ata martes 18 de xullo, farase entrega dos vales para a adquisición de libros de texto en 1º e 2º de Primaria e dos vales para compra de material escolar para Primaria e ESO, en horario de 10:00 a 13:00.
- Vales para adquisición de libros en 1º e 2º de Primaria
- Vales para compra de material escolar para Primaria e ESO
LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS
Dende mañán, xoves 14 de xullo, estará publicada no taboleiro do centro a listaxe definitiva fondolibros. Tamén poderá ser consultada por vía electrónica no seu expediente a través da aplicación fondollibros.
RECOLLIDA DE VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR
Dende mañán 13 de xullo ata martes 18 de xullo, farase entrega dos vales para a adquisición de libros de texto en 1º e 2º de Primaria e dos vales para compra de material escolar para Primaria e ESO, en horario de 10:00 a 13:00.
- Vales para adquisición de libros en 1º e 2º primaria.
- Vales para compra de material escolar (Primaria e ESO)
LISTAXE FONDO LIBROS: listaxe provisional
Informamos que foi publicada no centro, a día de hoxe, a adxudicación provisional de libros de texto para o alumnado que cursará 3º e 4º de primaria no curso 2023/24. Tamén poderá ser consultada por vía electrónica nos seu expediente a través da aplicación fondolibros.
O prazo de reclamación á listaxe provisional será de dous días tras a súa publicación: 11 e 12 de xullo de 2023.
As listaxes provisionais indican o número de libros que vai recibir cada alumno/a. Só nas listaxes definitivas pódese consultar os libros que se lle asigna por materia.
SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2023/2024.
Tedes á vosa disposición o formulario de SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR para o curso 2023/24.
A solicitude debe ser entregada na secretaría do centro do 5 ao 13 xullo de 10 a 13h.
Rogamos leades a información que se inclúe no seguinte arquivo:
INFORMACIÓN IMPORTANTE RELATIVA A SOLICITUDE DE USUARIO DE COMEDOR
FONDO LIBROS: Listaxes provisionais
Informamos que o luns 4 de xullo 2022 publicarase no centro a adxudicación provisional de libros de texto para o alumnado que cursará 3º e 4º de primaria no curso 2022/23.
O prazo de reclamación á listaxe provisional será de dous días tras a súa publicación: 5 e 6 de xullo de 2022.
As listaxes provisionais indican o número de libros que vai recibir cada alumno/a. Só nas listaxes definitivas pódese consultar os libros que se lle asigna por materia.
PROCESO MATRICULA ALUMNADO ESO CON PERMANENCIA NO CENTRO
Destinatarios:
Alumnado da ESO CON PERMANENCIA no centro.
Período de presentación de matrículas:
Do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2022
Onde presentar a documentación?
Na secretaría do centro.
En que horario?
Do 25 ata o 30 de xuño: de 9.45 a 12.00h e de 13.30 a 14:00h
Do 1 de xullo ata o 10 de xullo: de 9 a 12 h.
Que documentación presentar? (Premer en cada documento para descargar).
1. Impreso de matrícula1.
2. O alumnado que solicite comedor escolar deberá presentar:
a) Impreso de solicitude do servizo de comedor escolar1
b) Modelo de autodeclaración e especificación (publicarase cando estea dispoñible)
3. Resgardo que xustifique o ter pagado o Seguro escolar (1,12€) no nº de conta Abanca ES372080 5433673040100135 (só alumnado de 3º e 4º curso da ESO)
4. Autorización para a utilización da imaxe 1 do/a alumno/a.
5. 1 fotografía tamaño carné.
6. Impreso de materias optativas (só para alumnos que repitan curso)1
Impreso1ºESO. Impreso 2º ESO. Impreso 3º ESO. Impreso 4ºESO
7. Sobre de matrícula2
8. O alumnado con enfermidade crónica que precise algún tipo de apoio no centro deberá solicitar e entregar debidamente cuberto o impreso do PLAN DE ATENCIÓN INDIVIDUALIZADO1.
Se ao alumnado xa está dado de alta en dito plan, o/a pai/nai deberá pasar pola Secretaría do Centro, na segunda quincena do mes de setembro, para comprobar a información trasladada e deixar constancia por escrito que non hai ningunha modificación.
1Recóllese na secretaría do centro ou descárgase da páxina web do centro.
2Recóllese na secretaría do centro.
IMPORTANTE: Ao comezo de curso, é conveniente que todas as familias teñan descargada a aplicación AbalarMóbil nos seus terminais para a comunicación co equipo docente do alumnado.
MATRÍCULA ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN CURSO 2022-2023
Destinatarios:
Alumnado de nova incorporación ao centro.
Período de presentación de matrículas:
a. Educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño de 2022
b. E.S.O.: do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2022
Onde presentar a documentación?
Na secretaría do centro.
En que horario?
De 9.45 h a 12 h e de 13.30 a 14 h
Que documentación presentar? (Premer en cada documento para descargar).
1. Impreso de matrícula (AnexoIII_11 para Educación Infantil e Primaria e AnexoIII_21para Educación Secundaria).
2. Fotocopia de todas as páxinas do libro de familia _escritas a bolígrafo_. (Non é necesario entregar se xa se fixo na solicitude de admisión)
3. Fotocopia do DNI do/a alumno/a, do pai e da nai, ou titores legais. (Non é necesario entregar se xa se fixo na solicitude de admisión)
4. 2 fotografías tamaño carné.
5. Impreso de solicitude do servizo de transporte (de ser o caso):
a) Impreso de solicitude do servizo de transporte1
b) O alumnado que queira solicitar transporte escolar e non teña dereito, deberá cubrir o impreso como usuario excepcional1.
6. O alumnado que solicite comedor escolar deberá presentar:
a) Impreso de solicitude do servizo de comedor escolar1
b) Modelo de autodeclaración e especificación (publicarase cando estea dispoñible)
7. Autorización para a utilización da imaxe 1 do/a alumno/a.
8. Formulario de elección de lingua1(só para 4º de educación infantil)
9. Certificación académica do último curso realizado expedido polo centro de orixe (sempre que o alumno/a non se incorpore por primeira vez ao sistema educativo obrigatorio español)
10. Autorización para a recollida do alumnado:
a) Impreso para alumnado de E. Infantile 1º, 2º,3º e 4º de Ed. Primaria 1.
b) Impreso para alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria e Ed. Secundaria 1.
11. Resgardo que xustifique o ter pagado o Seguro escolar (1,12€) no nº de contaAbanca ES372080 54336730 40100135 (só alumnado de 3º e 4º curso da ESO)
12. Impreso de materias optativas (só para Educación Secundaria)1
Impreso1ºESO. Impreso 2º ESO. Impreso 3º ESO. Impreso 4ºESO
13. Sobre de matrícula2
14. O alumnado con enfermidade crónica que precise algún tipo de apoio no centro deberá solicitar e entregar debidamente cuberto o impreso do PLAN DE ATENCIÓN INDIVIDUALIZADO1.
1Recóllese na secretaría do centro ou descárgase da páxina web do centro.
2Recóllese na secretaría do centro.
IMPORTANTE: Ao comezo de curso, é conveniente que todas as familias teñan descargada a aplicación AbalarMóbil nos seus terminais para a comunicación co equipo docente do alumnado.
Publicación listaxes definitivas admitidos/as
Publicadas as listaxes definitivas de alumnado
Todo o alumnado que presentou a solicitude de admisión dentro do prazo establecido para o próximo curso ten praza neste centro
Pódense consultar as listaxes no tablón do interior do edificio ao lado de conserxería.
Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño de 2022.
Publicación listaxes definitivas admitidos/as
Publicadas as listaxes definitivas de alumnado
Todo o alumnado que presentou a solicitude de admisión dentro do prazo establecido para o próximo curso ten praza neste centro
Pódense consultar as listaxes no tablón do interior do edificio ao lado de conserxería.
Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño de 2022.