Anuncio de apertura do prazo para actuar como colaboradores no comedor escolar durante o curso 2021-2022

Anuncio de apertura do prazo de admisión de solicitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atencion e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2021-2122.

Prazo: do 22 de xuño ata o 8 de setembro de 2021

Descargarase a solicitude no seguintes enlace:

Solicitude

A solicitude virá acompañada da acreditación de non ter sido condenado/a en sentencia firme por delitos sexuais, obtida no Rexistro Central de delincuentes sexuais.

Seguindo o establecido na Instrución 2/2021, da secretaría xeral técnica da Consellería de cultura, educación e universidade, do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2021-2022.

A colaboración no comedor poderá ser desempeñada por nais, pais, titores legais ou acolledores familiares de alumnos/as que estean cursando no curso 2021-2022 estudos no centro docente respectivo.

Baremo