Secretaría

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 2023/24

Enviado por Anónimo o 20 Maio, 2023 - 12:21

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

CURSO ESCOLAR 2023/24

 

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Do 20 de maio ao 21 de xuño de 2023 (ambos incluidos).

 

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

A solicitude será única para todos os fillos e, de ser o caso, tutelados, que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2023/24, e nela especificarase o nivel de estudos que espera realizar cada un deles no citado curso.

Se estivesen admitidos en centros docentes distintos, presentarase unha solicitude en cada un dos centros, en que se incluirán os admitidos nese centro para o curso 2023/24.

No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación fondolibros será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno aínda que estean no mesmo centro.

Cando o alumnado, no momento de presentar a solicitude, aínda non estea admitido en ningún centro docente para o curso 2023/24, deberá presentala no centro no que estivese matriculado no curso 2022/23.

 

FORMAS DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

- Electrónica: As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal. Na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada alumno/a.

- Presencial con asistencia da aplicación: cubra os datos na aplicación fondolibros, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro educativo.

- Presencial manual: utilice os Anexo I e Anexo II da Orde da convocatoria e presenteos no centro educativo.

 

DOCUMENTACIÓN

Anexo I (debidamente cuberto e coa documentación complementaria necesaria: copia do libro de familia, certificado acreditativo do grado de discapacidade, violencia de xénero...)

Anexo II (autorización dos membros da unidade familiar, agás o solicitante)

Solicitude: Anexo I e II

 

Para consultar a Orde do DOG, preme AQUÍ.

_______________

30/06/2023

Admisión alumnado para o curso 2022-2023

Enviado por MerceDS o 2 Marzo, 2022 - 01:24

Este procedemento vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo, así como os de Infantil, Primaria, ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.

Prazo: do día 1 e ata o 21 de marzo.

 

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opcións descritas a continuación:

- vía telemática na aplicación informática creada para tal fin no Portal Educativo: AdmisiónAlumnado.

- cubrila informática ou manualmente e presentala no centro educativo: Anexo II.

 

Máis información: EduXunta, Decreto 13/2022.

.

01/04/2022

FONDOLIBROS: Listaxe Definitiva Primaria

Enviado por MerceDS o 20 Xullo, 2021 - 14:06

Publicada a Resolución Definitiva para Primaria de FondoLibros para o curso 2021-2022.

Debido á Lei de Protección de Datos non se poden publicar as listaxes na web do centro, polo tanto todos os solicitantes poderán comprobar se se lles concedeu a axuda no taboleiro interior do centro ou consultar por teléfono na Secretaría do Centro en horario de 09:30 a 12:30 h.

Xa se poden recoller na secretaría do centro en horario de 09:30 a 12:30 h os vales para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de Educación Primaria) e os vales para a adquisición de material escolar.

O fondo libros de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria no curso 2021-2022 entregarase en setembro os primeiros días de clase.

__________________________

 
19/09/2021

FONDOLIBROS: Listaxe Provisional

Enviado por MerceDS o 9 Xullo, 2021 - 10:35

Publicada a Resolución Provisional de FondoLibros para o curso 2021-2022.

Debido á Lei de Protección de Datos non se poden publicar as listaxes na web do centro, polo tanto todos os solicitantes poderán comprobar se se lles concedeu a axuda no taboleiro interior do centro ou consultar por teléfono na Secretaría do Centro en horario de 09:30 a 12:30 h.

Prazo para reclamación: 12 e 13 de xullo de 2021.

Lista Definitiva publicarase antes do 20 de xullo de 2021.

15/09/2021

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (CURSO 2021/22)

Enviado por MerceDS o 23 Maio, 2021 - 17:24

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

CURSO ESCOLAR 2021/22

 

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

Do 21 de maio ao 22 de xuño de 2021 (ambos incluidos).

 

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

A solicitude será única para todos os fillos e, de ser o caso, tutelados, que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2021/22.

No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación fondolibros, será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno aínda que estean no mesmo centro.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática "fondolibros" a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

 

DOCUMENTACIÓN:

Anexo I (debidamente cuberto e coa documentación complementaria necesaria: copia do libro de familia, certificado acreditativo do grado de discapacidade, violencia de xénero...)

Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

Se quere descargar o modelo de solicitude, prema AQUÍ.

 

Para consultar a Orde do DOG, prema AQUÍ.

Para consultar o extracto da Orde do DOG, prema AQUÍ.

 

01/09/2021

SOLICITUDE DE PRAZA, CURSO 2021-2022

Enviado por MerceDS o 27 Febreiro, 2021 - 22:26

Proceso de SOLICITUDE de praza para o vindeiro curso para novo alumnado procedente doutro centro educativo (excepto alumnado do CRA María Zambrano, centro adscrito).

PRAZO: Do 1 ao 22 de marzo de 2021, ambos incluídos.

LUGAR: A solicitude deberase presentar no centro educativo solicitado en primeiro lugar. O alumnado matriculado neste centro ten garantida a súa permanencia, polo tanto, o cambio de curso non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opcións descritas a continuación:

  • Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro. Impreso facilitado polo centro que tamén se pode descargar aquí.
  • Cubrir a solicitude informaticamente e presentala asinada de xeito manual no centro. Enlace.
  • Cubrir a solicitude informaticamente e asinala ne Sede Electrónica. Enlace.

 

A relación provisional de admitidos publicarase antes do 25 de abril.

A relación definitiva de admitidos publicarase antes do 15 de maio.

Soamente se amosarán nos taboleiros do interior do centro educativo. Non está permitida a súa publicación na páxina web ou nas cristaleiras do centro educativo. Tamén se poderán consultar a través de aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre.

 

30/03/2021

Distribución de máscaras

Enviado por MerceDS o 12 Xaneiro, 2021 - 13:13

Hoxe entregáronse as máscaras ao alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021, así como ao alumnado que non presentara a solicitude en tempo e solicitou a axuda de máscaras sendo admitida e concedida a súa nova solicitude.

Recibiron catro máscaras hixiénicas reutilizables de 60 lavados.

 

Pódese consultar a listaxe definitiva do alumnado admitido e excluído nos seguintes arquivos: ADMITIDO, EXCLUÍDO

 

25/01/2021

Solicitude para axuda de Máscaras

Enviado por MerceDS o 16 Novembro, 2020 - 10:31

Solicitud mascaras

 

Non ten que presentar solicitude: O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021. Pódese consultar aquí a listaxe de alumnado admitido actualmente.

 

Prazo de presentación da solicitude: Do 16 ao 27 de novembro de 2020.

 

Deberán presentar solicitude os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado que non presentou solicitude de material escolar en tempo e forma ou resoltou excluído. 

 

Ten que presentar solicitude o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

  • Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6 000 € (para calcular a renda per cápita: Sumas as casillas 432 e 460 da declaración da renda e o total dividilo entre o número de membros da unidade familiar).
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

 

Documentación a entregar:

  • Anexo I e Anexo II. Tamén dispoñibles na sede electrónica da Xunta de Galicia.
  • Copia do lbro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno e os demais membros computables da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor. Excepcionalmente, poderase acreditar o número de membros computables utilizando algúns dos seguintes medios: 1.º Certificado ou volante de convivencia; 2.º Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.
  • Certificado do grao de discapacidade do/a alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.
  • No caso de situación de violencia de xénero no ámbito familiar documentación xustificativa.
  • No caso de que os proxenitores carezan de DNI ou NIF: Certificado de convivencia, volante de convicencia ou informe de Servizos Sociais ou equivalente.

 

Consulta de información no DOG Núm. 230 do 13 de novembro de 2020.

 

 

28/11/2020

Protocolos curso 2020-2021

Enviado por GutierFV o 7 Septembro, 2020 - 19:31

Estimadas familias. Despois de agardar ás últimas comunicacións por parte das autoridades educativas, podemos presentarvos os documentos definitivos que van marcar a vida do CPI durante este curso.

30/06/2021

Nesta sección pódese consultar o calendario escolar do presente curso.

Os días non lectivos escollidos polo centro son: 7 de febreiro de 2025 (venres) e 2 de maio de 2025 (venres).

 

Calendario_24-25

Distribuir contido


Feito con Drupal (ver. 6.28)

 


Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.