SOLICITUDE DE PRAZA, CURSO 2021-2022

Proceso de SOLICITUDE de praza para o vindeiro curso para novo alumnado procedente doutro centro educativo (excepto alumnado do CRA María Zambrano, centro adscrito).

PRAZO: Do 1 ao 22 de marzo de 2021, ambos incluídos.

LUGAR: A solicitude deberase presentar no centro educativo solicitado en primeiro lugar. O alumnado matriculado neste centro ten garantida a súa permanencia, polo tanto, o cambio de curso non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opcións descritas a continuación:

• Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro. Impreso facilitado polo centro que tamén se pode descargar aquí.
  • Cubrir a solicitude informaticamente e presentala asinada de xeito manual no centro. Enlace.
  • Cubrir a solicitude informaticamente e asinala ne Sede Electrónica. Enlace.

A relación provisional de admitidos publicarase antes do 25 de abril.

A relación definitiva de admitidos publicarase antes do 15 de maio.

Soamente se amosarán nos taboleiros do interior do centro educativo. Non está permitida a súa publicación na páxina web ou nas cristaleiras do centro educativo. Tamén se poderán consultar a través de aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre.

Actualizado:

Sábado, 27 Febreiro, 2021 - 23:32