Horario de administración

xuño e xullo

Por cuestións organizativas, para poder administrar o volume de solicitudes que se xestionan nestas datas, informamos de que o horario de atención ao público no centro será de 9:00 a 14:00, desde o día 27/6 e durante o mes de xullo.

Lembrámosvos que vos podedes poñer en contacto con nós mediante o teléfono 881880536 e no e-mail cpi.alcalde.pichel@edu.xunta.gal

Solicitudes comedor escolar 24/25

Vén de publicarse a instrución de comedores escolares, podedes tamén descargar o anexo II para facer a solicitude. Tamén podedes recoller o impreso e solicitar calquera información na administración do centro.

Listaxe libros de texto 2024/2025

Aquí podedes acceder á listaxe de libros de texto para o vindeiro curso 2024/2025.

Lembrade que, tanto en infantil coma en 5º e 6º de EP non hai libros de texto.

Impresos comedor xuño

Están os impresos de pago de comedor a disposición das familias cuxos fillos/as fixeran uso do servizo en xuño. Podedes recollelos en administración. Lembramos que é imprescindible ter formalizados os pagos do curso 23/24 para poder facer uso do comedor no vindeiro curso 24/25.

Eduexchanges 2024

Dende o pasado 16 de marzo e ata o 24 do mesmo mes 12 alumnos do CPI Alcalde Xosé Pichel de Coristanco participaron do programa Eduexchanges de intercambios escolares convocado pola Xunta de Galicia. Nesta ocasión viaxaron a Barbezieux (Nouvelle Aquitaine, Francia) xunto cun grupo de estudantes do IES Monte Neme de Carballo. Durante unha semana estiveron coas familias de acollida, polo que poideron desfrutar da cultura francesa dende diversas perspectivas (familiar, escolar, culinaria, de ocio...). Estiveron acompañados por dúas profesoras do centro, e visitaron lugares tan emblemáticos como Aubeterre, La Rochelle, Angoulême ou o Futuroscope de Poitiers.
Os seus "correspondants" franceses, pola súa banda, visitaron Coristanco e Carballo dende o 26 de abril ao 3 de maio. Coñeceron a nosa contorna (a comarca de Bergantiños, Santiago de Compostela, A Coruña...),así como os nosos costumes, a nosa gastronomía e a nosa lingua. Moitas grazas ás familias e aos rapaces que participaron nesta aventura!!!
Quen desexe vivir unha experiencia similar en Francia neste curso 2024-25, que se poña en contacto coa profesora de Francés: eparcero@edu.xunta.gal
interchange fransés

Recomendacións lectoras

Achegámosvos as nosas recomendacións lectoras veraniegas para EI/EP, o mellor xeito de pasar a calor é a sombra cun bo libro!

Clica na imaxe para ver o tríptico

libros biblio

Día da familia e semana cultural

Deixámosvos aquí dous vídeos das nosas actividades.

Día da Familia

Semana cultural

Publicación censo familias

Bo día,

A efectos da votación sobre a xornada continuada, está péndurado desde hoxe, no cortizo interior do centro o censo de familias con dereito a voto, por se for do voso interese.

Listaxes admisión 2024/2025

As listaxes definitivas de admisión de alumnado no noso centro para o curso 2024/2025 xa están publicadas. Pódense consultar mediante a web de admisión alumnado, identificándose con certificado dixital ou chave 365, ou presencialmente no cortizo interior do centro.

Fondo de libros, axudas para libros e material escolar

Vén de ser publicada a orde 7 de maio de 2024 que regula as axudas para compra de libros e material e a participación no fondo solidario de libros de texto. A modo de resumo das situacións máis frecuentes, poñemos este resumo da mesma á vosa disposición. Entendede que non recolle todas as situacións específicas que desenvolve a orde e que é a esta á que tedes que acudir en caso de dúbida.

A presentación será preferentemente vía telemática, a través de https://sede.xunta.gal, empregando o procedemento ED330B. De facerse de xeito presencial no centro, os prazos recomendables para facelo serán os seguintes:

Educación infantil e primaria: do 27 ao 31 de maio

ESO: do 3 ao 7 de xuño

Podedes descargar aquí os anexos 1 e 2 da citada orde, aínda que tamén estarán dispoñibles en papel no centro.

Calquera dúbida e información, poñédevos en contacto co centro.