O NOSO CENTRO. PROXECTOS 2023-2024

6º CURSO

(E-Dixgal)

FONDO LIBROS E VALES MATERIAL ESCOLAR

Informamos que xa están publicadas as LISTAXES PROVISIONAIS do fondo de libros e vales para a adquisición de material escolar para o curso 2024-25. Poderán consultarse na secretaría do centro ou chamando por teléfono ao número 886111135.

O luns 1 de xullo publicaranse as LISTAXES DEFINITIVAS. Poderán consultarse no taboleiro interior do colexio ou chamando ao centro.

Os vales de libros poderán recollerse dende o martes día 2 ata o venres 5 de xullo en horario de 10:00h. a 13:00h. Aqueles vales que non sexan recollidos serán entregados en setembro.

COMEDOR ESCOLAR

Informamos que todos aqueles usuarios/as de comedor escolar para o curso 24-25 deberán entregar no colexio o ANEXO II MODELO DE AUTODECLARACIÓN.

Prégase entregalo o antes posible. Para descargalo premer aquí.

A Ciencia e o proxecto "Descubrindo o norte"

Ao longo do curso a actividade científica tivo os seús momentos de protagonismo. A CIENCIA, espertou curiosidades, fomentou espectativas e por que non, sinalou posibles vocacións entre o noso alumando de 6º.

Festa de fin de curso da ANPA

Descubrindo o norte na Universidade de Vigo. Fase práctica

O alumnado de 6º ven de desenvolver a fase práctica do proxecto "Descubrindo o norte" no campus da Universidade de Vigo. Como sempre, tivemos unha gran acollida e o alumnado gozou dunha experiencia única. A xornada da mañá comezou cos obradoiros no departamento de Física Aplicada da Escola de Enxeñería Industrial, onde todos fomos sorprendidos pola "maxia" da física. A continuación, da man da OMA (Oficina de Medio Ambiente), coñecemos a biodiversidade do campus. No Centro de Investigacións Biomédicas esperábanos todo un equipo científico para espertar a nosa curiosidade sobre os nanomateriales e as súas posibles aplicacións. Finalizamos o paseo científico coa presentación de biomateriales en CINTECX. No comedor da Minas, recuperamos as forzas necesarias para gozar dunha carreira de orientación, en colaboración co Servizo de Deportes, á que se uniron as familias do noso alumnado. No merendeiro do monte de Beade puxemos fin a unha xornada estupenda. Moitísimas grazas á Universidade de Vigo pola súa inestimable colaboración.

Vídeo Corto Galería fotográfica

Descubrindo os xogos pupulares. Xogos no Val Miñor

Hoxe compartimos unha xornada incrible cos "Xogos populares". 18 colexios do Val Miñor e o CEP Plurilingüe Igrexa Valadares como invitado, gozamos xogando e socializando en Gondomar. Foi o remate e posta en práctica da unidade de Xogos que estamos desenvolvendo nas clases de Educación Físca no colexio. Engádese o enlace á galería fotográfica e un pequeno vídeo como resumo da xornada.