Descubrindo o norte na Universidade de Vigo. Fase práctica

O alumnado de 6º ven de desenvolver a fase práctica do proxecto "Descubrindo o norte" no campus da Universidade de Vigo. Como sempre, tivemos unha gran acollida e o alumnado gozou dunha experiencia única. A xornada da mañá comezou cos obradoiros no departamento de Física Aplicada da Escola de Enxeñería Industrial, onde todos fomos sorprendidos pola "maxia" da física. A continuación, da man da OMA (Oficina de Medio Ambiente), coñecemos a biodiversidade do campus. No Centro de Investigacións Biomédicas esperábanos todo un equipo científico para espertar a nosa curiosidade sobre os nanomateriales e as súas posibles aplicacións. Finalizamos o paseo científico coa presentación de biomateriales en CINTECX. No comedor da Minas, recuperamos as forzas necesarias para gozar dunha carreira de orientación, en colaboración co Servizo de Deportes, á que se uniron as familias do noso alumnado. No merendeiro do monte de Beade puxemos fin a unha xornada estupenda. Moitísimas grazas á Universidade de Vigo pola súa inestimable colaboración.

Vídeo Corto Galería fotográfica