Con Scratch 2.0 reinventamos o el videoxogo de Pac-Man. Este videoxogo consiste en mover ao personaxe principal Pac-Man para coller a comida esquivando ás pantasmas.
É incrible descubrir os videoxogos que empregaban os nosos pais e avós nos anos 80!
Nesta actividade o alumnado, na parte teórica, aprendeu conceptos básicos sobre as animacións e imáxenes dixitais e logo na parte práctica, crearon personaxes, os animaron e os compartiron co resto da clase.
Estes últimos días de curso estivemos repasando o vocabulario das partes da casa en Lingua Inglesa no 3º curso. Tamén os nomes dos electrodomésticos e entre eles unha máquina de coser “sewing machine”. Aproveitamos a ocasión xa que temos unha sewing machine na escola e animámonos a facer salvamanteis “individual table cloth” comparándoa cunha folla de papel que a doblamos polos laterais e a pegamos con pegamento.
O obxectivo principal é desenvolver a creatividade de xeito comparativo entre o papel (tea)e o pegamento(máquina de coser e as súas puntadas) para facer o que nos propuñamos. Desta maneira estamos a practicar a psicomotricidade fina facendo regular a velocidade do pedalco ritmo da puntada, saber poñer o prensateas e guiala coas mans sen medo de que pinches coa agulla.
A verdade é que os voluntarios e voluntarias o fixeron excelentemente ben para ser a súa primeira vez.
Unha actividade con moito éxito!! As actividades propostas coa pirámide holográfica resultaron moi motivantes para o alumnado de 4º. Están desexando repetir a experiencia.