DÍA DO LIBRO 2017

O pasado 23 de abril celebrouse o DÍA DO LIBRO, tamén coñecido como DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO.

Como era un domingo, na escola celebramos tan significativo acontecemento o venres 21 e o luns 24.

O venres 21 pola tarde, os maiores (5º e 6º), por parellas, contáronnos uns contos no patio do colexio. Os contos elixidos dende a biblioteca foron: A PRINCESA DO CAUREL, PICURRUCHOS, COCORICO, CARABUÑAS e A MELLOR SOPA DO MUNDO.

portada da princesa do laurel portada picurruchos
portada cocorocó portada carabuñas
portada de a mellor sopa do mundo

O mellor, os contacontos: Arantxa e Derech, Aroa e Víctor, Andrés e Adonay, Marta e Didier e Gabriel e Sabela.

aranosa e derech aroa e víctor
andrés e adonay marta e didier
sabela e gabriel

O luns, Infantil, 1º e 2º realizaron un debuxo sobre o conto que máis lle gustou a cada un/unha:

tres anos debuxando 4 anos debuxando
5 anos debuxando primeiro e segundo

Os nenos e nenas de 3º e 4º fixeron un resumo do conto que máis lle gustou e explicaron o motivo da súa elección.

O alumnado de 5º e 6º explicou como organizaron a actividade, as parellas, como decidiron contar o conto, etc.

traballo marta quinto traballo sabela

Os nenos e nenas de Infantil, coa profe Mila fixeron a súa versión do conto "Los tres cerditos":

los tres cerditos infantil

Moitas grazas a todos e todas por participar, de xeito especial aos e ás contacontos que o fixeron XENIAL!!

Emili