VIDEOCONFERENCIA

MARTES, 24 DE NOVEMBRO ÁS 19:30H

DÍA DA BIBLIOTECA: 24 DE OUTUBRO

CHARLA SOBRE O TELÉFONO DE EMERXENCIAS 112

AVISO IMPORTANTE: O próximo martes 13 de outubro non haberá clase por ser concedido como DÍA NON LECTIVO para este centro.

REGALO DA ANPA AO ALUMNADO

PRIMEIRA SAÍDA DO ALUMNADO DE ED. INFANTIL E 1º E 2º DE ED. PRIMARIA

PINCHA NA IMAXE

COMENZAMOS O CURSO ESCOLAR 2020/2021 con moita incertidumbre, pero, con moitas ganas, ilusión e , sobre todo, SENTIDIÑO. Coa axuda e colaboración de tod@s sairá todo ben.

No primeiro día de clase o alumnado portouse como verdadeiros campeóns, desde os máis pequenos ata os máis grandes.

Traían a lección ben aprendida da casa e estiveron moi atentos ás explicacións do profesorado

NA ENTRADA

NAS AULAS

NO PATIO

NO COMEDOR

ÁNIMO ao profesorado,alumnado,familias,ANPA e, en xeral, a toda a comunidade educativa para continuar co
compromiso e responsabilidade que require a situación actual.

REGRESO ÁS AULAS.

REUNIÓN INFORMATIVA

INICIO CURSO 20/21

MÉRCORES 9, ÁS 11H

LUGAR: COMEDOR DO CENTRO

SÓ UN ASISTENTE POR ALUMNO/A

SEN NENOS E CON MÁSCARA

Comenzamos a preparar o regreso ás aulas (seguindo o protocolo da Consellería de Educación) tomando as medidas de protección e adaptación axeitadas para a nova situación.

A través deste medio informarase das novas.

Piden aclarar el posible regreso a las aulas - SoriaNoticias

Recordarvos  que o mércores 2, xoves 3 e venres 4 podedes pasar polo centro para recoller os vales de axudas de material e libros de texto, en horario de 10:00h a 12:00h. Acordádevos tamén que o prazo para solicitar a bolsa de comedor remata o 11 de setembro.