Comedor Escolar / Madrugadores
15/07/2024
ATENCIÓN :
A partir do 16 de xullo, ábrese o prazo de solicitude de inscrición e remata o 31 de agosto de 2024.
Os novos/as usuarios/as deberán entregar cuberto o correspondente impreso de solicitude de inscrición MODELO ED001 EDUCACIÓN (dispoñible na sede electrónica do Concello ou podedes descargala eiquí debaixo) e rexistrarse posteriormente, cando estea dispoñible a APP Cole Chef.
No momento da presentación das solicitudes nos prazos establecidos, non será necesario achegar ningunha documentación. O Departamento de Educación poderá requirir ás familias a presentación daqueles documentos que sexan necesarios para verificar o cumprimento dos criterios de admisión.
Os/as usuarios/as que fixeran uso dos servizos no curso 2023- 2024 e xa están rexistrados na APP ColeChef, só terán que reactivar os servizos, na APP ColeChef para o curso 2024-2025.
0 CONCELLO xestiona:
Certame fotográfico escolar que, con motivo do aniversario da obra de Giorgio Grassi, permita recoñecer, valorar e difundir a importancia arquitectónica do CEIP Raíña Fabiola e xerar conciencia sobre o patrimonio e orgullo de pertenza á comunidade.
O vindeiro 3 de setembro de 2024, ás 11:00 h, farase unha reunión informativa para o alumnado de 4º de Educación Infantil.
Segundo a orde do 30 de maio de 2023 pola que se desenrola o Decreto 150/2022, de 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa. Capítulo II art.4 . Incorporación gradual do alumnado. O periodo de adaptación será do 11 ao 17 de setembro ámbolos dous incluídos.
2º Ciclo de Infantil
NOVA MATRÍCULA 2024-25
MATRÍCULA DO NOVO ALUMNADO:
DOCUMENTACIÓN NECESARIA.
PRAZO DE ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN
DO 20 AO 30 DE XUÑO
• IMPRESO FORMALIZACIÓN MATRÍCULA ANEXO III-1
INFANTIL E PRIMARIA
• IMPRESO AUTORIZACIÓNS VARIAS 2024-25
• CUESTIONARIO LINGUA MATERNA (INFANTIL)
• FOTOCOPIA DO DNI DOS PROXENITORES
• FOTOCOPIA DNI DO ALUMNO/A (NO CASO DE QUE O TEÑA)
• FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA
• CERTIFICADO MÉDICO (INFORME MÉDICO DE SAÚDE) Canto máis preto da data de matriculación mellor
• 2 FOTOS TAMAÑO CARNÉ - SÓ ALUMNADO DE INFANTIL
- SOLICITUDE DE USO EXCEPCIONAL DE TRANSPORTEPoderán solicitar o uso excepcional aqueles alumnos e alumnas cuxo domicilio estea a menos de 2 km e de quedaren prazas libres no bus, aqueles cuxo domicilio estea fora da zona de influencia, sempre que empreguen algunha das paradas existentes.
CONVOCATORIA BOLSAS COMEDOR ESCOLAR, ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES.
CURSO 2024-2025
Enlace ao B.O.P (BOLETÍN OFICIAL DA PROVINCIA DA CORUÑA).
Anexos importantes:
FONDO LIBROS 2024-2025
CALENDARIO FONDO LIBROS
Do 21 de maio a 21 de xuño |
Prazo de presentación de solicitudes. |
Do 17 ao 21 de xuño |
Devolución no centro dos libros emprestados. |
O 2 de xullo |
Publicación da relación provisional co número de libros adxudicados. |
Ata o 4 de xullo |
Periodo de reclamación á adxudicación provisional. |
O 8 de xullo |
Publicación da relación definitiva de adxudicacións. |
Do 8 ao 19 de xullo e a partir do 1 de setembro |
Entrega dos vales para a adquisición de libros e material. |
O 11 de setembro |
Entrega nas titorías dos libros de 3º,4º,5º e 6º de E.P. |
Prazo de solicitude:
do 21/5/2024 a 21/6/2024, incluídos
Texto da convocatoria: ORDE do 7 de maio de 2024 (DOG do 20 de maio)
Procedemento administrativo: ED330B
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR
O prazo para presentar as solicitudes é dende o 21 de maio ao 21 de xuño de 2024 ambos inclusive.
· Fondo solidario de libros de texto (préstamo libros): só para alumnado que vaia a cursar 3º , 4º, 5º e 6º de primaria.
· Axudas para adquirir libros de texto: so para alumnado que vaia a cursar 1º e 2º de primaria.
· Axudas para adquirir material escolar: todo o alumnado que vaia a cursar primaria cando reúnan os requisitos establecidos na orde.
Podedes presentalo no centro o facelo a través da CHAVE 365
ENLACE AOS:
ANEXO I e ANEXO II para cubrir
Moi importante que estea todo ben cuberto, pero facer máis fincapé no ANEXO II e ANEXO II (continuación) con todos os membros ben cubertos e con todas as sinaturas correspondentes.
OLLAR POSIBLES ERROS-PDF ENLACE
Desde hoxe contamos no centro con un PUNTO LARANXA
contra o acoso e o ciberacoso escolar.
É un punto físico, ben identificado, que funciona como unha
caixa de correo a través da cal o alumnado poderá comunicar
ou denunciar, desde unha posición totalmente anónima,
posibles situacións de acoso ou ciberacoso que sufran ou que
SE ESTÁS A SUFRIR OU COÑECES ALGÚN POSIBLE CASO DE ACOSO OU CIBERACOSO, AXÚDANOS A PARALO!
1.- Escribe de maneira anónima a túa mensaxe nun lugar onde te sintas segura/o.
2.- Localiza o Punto Laranxa no noso centro
3.- Deposita na caixa do Punto Laranxa a túa mensaxe (esta caixa só pode ser aberta polo equipo docente encargado de loitar contra o acoso escolar).
Participación activa das familias
As familias desempeñan un papel fundamental para a prevención do acoso e o ciberacoso e, polo tanto, neste plan cobra unha especial relevancia a súa contribución para a prevención de conflitos e a resolución pacífica destes. De aí que se promova unha estreita colaboración entre as familias e os centros educativos habilitando liñas de comunicación coa escola para traballar de maneira conxunta
Corto sobre o acoso escolar
PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2024-2025
XA ESTÁ PUBLICADA A LISTA DE ADMITIDOS 2024-2025
PODERÁN ACCEDER AO INTERIOR DO CENTRO PARA VER A LISTAXE DE LUNS A VENRES EN HORARIO DE 9:15 A 13:45 E OS MARTES DE 16:10 A 17:45H
PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2024/25
OFERTA DE PRAZAS 2024-2025-VACANTES
SOLICITUDES PRESENTADAS
CURSO 2024-2025
Prazas suxeitas a posibles modificacións
CURSO 23-24 |
VACANTES |
PRAZAS RESERVADAS (*) |
TOTAL |
SOLICITUDES PRESENTADAS |
4º EI (3 anos) |
20 |
3 |
20 |
20 |
5º EI (4 anos) |
0 |
|
|
|
6º EI (5 anos) |
0 |
|
|
|
1º EP |
0 |
0 |
1 |
|
2º EP |
0 |
|
1 |
|
3º EP |
0 |
2 |
||
4º EP |
0 |
|
||
5º EP |
0 |
|
1 |
|
6º EP |
6 |
|
6 |
2 |
|
|
|
|
|
TOTAL
|
26 |
0 |
26 |
|
Reserva(*): Prazas reservadas para alumnado con NEAE. Aquelas non solicitadas acumularanse á quenda ordinaria.
CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN
ESCOLARIZACIÓN ENLACE IMPORTANTE
IMPRESOS ED550B:
- SOLICITUDE DEDE PRAZA E.INFANTIL OU PRIMARIA EN GALEGO
SOLICITUDE DEDE PRAZA E.INFANTIL OU PRIMARIA EN CASTELÁN
CRITERIO DE DESEMPATE. SORTEO NUMÉRICO. 27 DE FEBREIRO
SOLICITUDES.
Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a. (Tamén se poderá entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo)
A solicitude será única segundo o modelo ANEXO II, que poderá ou ben:
- Recollerse no centro.
- Cumprimentarse online na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.
- Descargarse e cumprimentar de forma manual: Anexo II.
Nos casos anteriores a instancia deberá ser entregada no centro e no prazo indicado.
4. Cubrir a solicitude on line e asinala en Sede Electrónica:
DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA. 10 días hábiles a partires dos dous días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.
ANTES DO 25 DE ABRIL LISTAXES PROVISIONAIS. Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Poderanse formular reclamacións contra as listaxes no prazo de 5 días contados desde o seguinte ao da súa publicación.
ANTES DO 15 DE MAIO LISTAXES DEFINITIVAS. . Unha vez resoltas as reclamacións presentadas procédese á publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido. Contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo dun mes.
DO 20 AO 30 DE XUÑO MATRÍCULA DO NOVO ALUMNADO Formalización da matrícula dos alumnado admitido
RESUMINDO
RESERVA EN E.S.O (IES XELMÍREZ I)
O luns 15 de xaneiro abreuse o prazo de reserva de praza para o
alumnado de 6º de EP que desexe continuar os seus estudos no centro
adscrito que temos asignado: IES ARCEBISPO XELMÍREZ I .
O prazo de solicitude de reserva é: desde o 15 de xaneiro ata o 5
de febreiro de 2024. As solicitudes pódense entregar no Centro ou a través da
aplicación online Tamén en calquera outro rexistro oficial como indica a Lei de
procedemento administrativo.
Todo aquel alumnado que non pretenda continuar estudos no IES XELMÍREZ I, deberá agardar ao mes de marzo e presentar a solicitude de praza en dito centro educativo.
IMPRESOS ED550A:
- SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA NA E.S.O EN GALEGO
- SOLICITUDE DE RESERVA DE PLAZA EN LA E.S.O EN CASTELLAN
XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN 2024-2025
VISITA VIRTUAL CEIP RAIÑA FABIOLA
ALGÚNS DATOS SOBRE O NOSO CENTRO:
* Xornada continuada todo o curso: de 9:00 a 14:00h
* Colexio adscrito aos IES Xelmírez 1
* 0 CONCELLO xestiona:
* Servizo de Madrugadores de 7:30 a 9:00h
* Servizo de Comedor de 14:00 a 16:30h
A ANPA xestiona:
* Actividades extraescolares.
Para consultar a información relacionada coa ANPA, poden acceder a
ANPA SARELA (C.E.I.P. Raíña Fabiola)
MAPA DA ZONA ESCOLAR (é necesario ter instalado Google Earth)
PASOS A SEGUIR PARA SABER SI O VOSO DOMICILIO ESTÁ SITUADO NA ZONA DE INFLUENCIA
- 1
- 2
- 3
- seguinte ›
- última »
Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013 |