fondo

INFORMACIÓN 4º CURSO DE EDUCACIÓN INFANTIL

O vindeiro 3 de setembro de 2024, ás 11:00 h, farase unha reunión informativa para o alumnado de 4º de Educación Infantil.

Segundo a orde do 30 de maio de 2023 pola que se desenrola o Decreto 150/2022, de 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa. Capítulo II art.4 . Incorporación gradual do alumnado. O periodo de adaptación será do 11 ao 17 de setembro ámbolos dous incluídos.

2º Ciclo de Infantil

NOVA MATRÍCULA 2024-25

MATRÍCULA DO NOVO ALUMNADO:

Pago Matrícula 2024-25

DOCUMENTACIÓN NECESARIA.

PRAZO DE ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN

DO 20 AO 30 DE XUÑO

•         IMPRESO FORMALIZACIÓN MATRÍCULA ANEXO III-1

INFANTIL E PRIMARIA

- ANEXO III-1-GALEGO

- ANEXO III-1- CASTELÁN

FICHA DE DATOS PERSOAIS

•        IMPRESO AUTORIZACIÓNS VARIAS 2024-25

•          CUESTIONARIO LINGUA MATERNA (INFANTIL)

FOTOCOPIA DO DNI DOS PROXENITORES

FOTOCOPIA DNI DO ALUMNO/A (NO CASO DE QUE O                                                                                        TEÑA)

FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA

CERTIFICADO MÉDICO (INFORME MÉDICO DE SAÚDE)                   Canto máis preto da data  de matriculación mellor

2 FOTOS TAMAÑO CARNÉ - SÓ ALUMNADO DE INFANTIL

• SOLICITUDE DE USO EXCEPCIONAL DE TRANSPORTEPoderán solicitar o uso excepcional aqueles alumnos e alumnas cuxo domicilio estea a menos de 2 km e de quedaren prazas libres no bus, aqueles cuxo domicilio estea fora da zona de influencia, sempre que empreguen algunha das paradas existentes.

BOLSAS NEAE 2024-2025

Convócanse, para o curso 2024-2025, axudas para os alumnos e alumnas con necesidade específica de apoio educativo. Acceda a toda información no seguinte enlace:

Acceso á solicitude:

ENLACE B.O.E:

Extracto de la Resolución de 12 de abril de 2024, de la Secretaría de Estado de Educación, por la que se convocan ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2024-2025

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO  2024-2025

XA ESTÁ PUBLICADA A LISTA DE ADMITIDOS

CEIP RAIÑA FABIOLA

GIF trending - GIF animado em GIFER

PODERÁN ACCEDER AO INTERIOR DO CENTRO PARA VER A LISTAXE DE LUNS A VENRES EN HORARIO DE 9:15 A 13:45 E OS MARTES DE 16:10 A 17:45H

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

CEIP RAIÑA FABIOLA 2024-2025

JORNADA PUERTAS ABIERTAS -

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

LUNS 19 DE FEBREIRO 17H

COÑECE O NOSO CENTRO

Este ano  teremos xornada de portas abertas.

Podedes botarlle un vistazo e coñecer virtualmente as instalacións nas que aprenden disfutando os nosos nenos e nenas, a través das imaxes e vídeos seguintes.

Tedes aquí uns vídeos en 360º grados do CEIP Raiña Fabiola cos que poderedes ver as diferentes instalacións do centro. Recomendámosvos visualizar os vídeos en HD para velos en maior calidade.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.