Xoves Abril 23, 2020
Start: 23/04/2020 14:48

O  23 de abril celebramos o día mundial do libro e os dereitos de autoría.

Preme para ver a nosa presentación con audiolibros e contos.

Non esquezas facer click na imaxe do icona dun altavoz, preme para escoitar o audio para escoitar os contos.

Domingo Abril 26, 2020
Start: 26/04/2020 22:28

A Consellería de Educación pon a disposición da comunidade educativa unha serie de videotitoriais para facilitar o acceso aos servizos dixitais.

Para as familias e alumnado:

abalarMóbil

videoconferencias Webex

Mércores Abril 29, 2020

Dadas as circunstancias de confinamento que estamos a vivir e as dificultades que o alumnado e as familias puideron presentar para poder participar no concurso, o equipo TICs decidiu cancelar a convocatoria deste ano do Concurso de Fotografía.

Lamentamos as molestias que isto poida ocasionar e agradecemos o esforzo do alumnado que ata o de agora presentara as súas propostas.

Ánimo a todas as familias e especialemente, ao noso alumnado!

Xa queda menos!

"O LAIO DA PALABRA" , GRUPO MASKARPONE

Mércores Maio 06, 2020
Start: 06/05/2020 12:47

Restablécese o prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado do 2º Ciclo da Educación Infantl e Educación Primaria.

Iniciarase  o día 11 de maio e rematará o 18 do mesmo mes.

Pódese facer:

• de xeito telemático admisionalumnado
  • presencial con cita previa chamando ao teléfono 881880434 ou a través do correo electrónico ceip.manuel.fraga@edu.xunta.gal

Martes Maio 12, 2020
Start: 12/05/2020 13:50

Publicidade das programacións.

En cumprimento das instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación,Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, damos publicidade á programación didáctica adaptada para o terceiro trimestre.

Acceso ás programacións no espazo familias da aula virtual:

Primeiro.

Segundo.

Terceiro.

Cuarto.

Quinto.

Sexto.

Xoves Maio 14, 2020
Start: 14/05/2020 18:51

A pesar de ser este un ano no que moitas das nosas celebracións van a quedar adiadas para futuras datas, desde o noso centro non queremos deixar de conmemorar un dia tan especial para todos os galegos e galegas como é o

Día das Letras Galegas.

Martes Maio 19, 2020
Start: 19/05/2020 13:43

Publicada no día de hoxe a orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar (orde)

PRAZO:

Do 20 de maio ao 19 de xuño

DESTINATARIOS:

Fondo solidario de libros: alumnado de 3º e 4ºde EP; o alumnado matriculado en 5º e 6º de EP no curso 2020/2021 disporá de ordenadores do proxecto E-dixgal para acceder aos libros dixitais.

Axudas para a adquisición de libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP no curso 2020/2021

Axudas para a adquisición de material escolar: o alumnado matriculado en todos os cursos de EP

SOLICITUDES:

Preferiblemente de xeito telemático a través da aplicación (enlace)

Presencialmente con cita previa no teléfono 881880434 ou no correo ceip.manuel.fraga@edu.xunta.gal

As solicitudes deberán estar asinadas polo pai, nai,titor/a ou representante legal do/a alumno/a.

DOCUMENTACIÓN A APORTAR(preferiblemente de xeito telemático)

• Fotocopia do DNI/NIE dos membros da unidade familiar cando non autoricen a consulta telemática
  • Fotocopia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar a situación de 31 de decembro de 2018( en caso de non telo poderase acreditar co volante de convivencia, informe dos Servicios Sociais do Concello onde resida a familia que acredite a situación e/ou sentenza xudicial de separación ou divorcio, ou convenio regulador onde conste a custodia do/a menor)
  • Certificado do grao de discapacidade do/a alumno/a ou de calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.
  • Documentación que acredite casos de violencia de xénero, incapacidade xudicial con patria potestad prorrogada/ rehabilitada...

Mais información no seguinte enlace fondolibros
IMPORTANTE:o alumnado que para curso 2020/2021 estará matriculado en 1º de ESO deberá presentar a solicitude no IES correspondente.