SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2024-2025

En ausencia de matrimonio ou nos casos de separación legal a unidade familiar está integrada polo pai ou pola nai e a totalidade de fillos que convivan co pai ou coa nai. NO CASO DE CUSTODIA COMPARTIDA COMPUTAN OS DOUS.

O mesmo criterio aplicarase nas parellas de feito.

Aquelas familias que xa formalizaran a solicitude poderán pasar pola secretaría do centro para correxir a solicitude de comedor.

No enlace anterior figura a correción das páxinas 27 e 28 da Instrucción 1/2024 de comedor xestión directa curso 2024/25

INSTRUCIÓNS NOVA MATRÍCULA

O alumnado que se matricule por primeira vez no centro deberá formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de XUÑO na secretaría do centro, en horario de 9:30 a 14:30.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

1. Impreso da matrícula debidamente cuberto e asinado por ambos proxenitores.
  2. Certificado de convivencia municipal onde figuren todos os membros da unidade familiar.
  3. Fotocopia do Libro de Familia (follas nai/pai e alumno/a)
  4. Fotocopia da Tarxeta sanitaria.
  5. 2 fotografías tamaño carnet.
  6. Informe médico onde conste que, dende o punto de vista sanitario o/a Alumno/a atópase en condicións de matricularse nun centro ordinario.
  7. Fotocopia da Cartilla de vacinas.
  8. En caso de separación ou divorcio presentar copia da sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a custodia da/o menor.

OUTROS DOCUMENTOS:

En caso de uso de TRANSPORTE ESCOLAR dependente da Xunta:

En caso de uso de COMEDOR ESCOLAR: