CALENDARIO PUBLICACIÓNS LISTAXES
- LISTAXE PROVISIONAL: 3 DE XULLO
- RECLAMACIÓNS: 4 E 5 DE XULLO
- LISTAXE DEFINITIVA: 8 DE XULLO
- RECOLLIDA DE VALES: 9 E 10 DE XULLO
A publicación das listaxes farase no taboleiro de anuncios interno ao centro, seguindo o Protocolo de Protección de datos persoais. As familias que realizaron a solicitude a través da Chave 365 ou con certificado dixital poderán consultalas telemáticamente.
Non se facilitará información telefónica pola Lei de Protección de Datos.
Farase entrega dos libros adxudicados no Fondo Libros para os cursos de 3º e 4º de Primaria nos primeiros días de clase.
Xa está aberto o prazo para a solicitude na participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.
O prazo de presentación de solicitudes é ata o 21 de xuño de 2024 (este incluido)
Podedes ver a orde que regula este procedemento picando AQUÍ.
As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado ( ED330B-anexos I e II) accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal
Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
Para a presentación electrónica de solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).
- O formulario de solicitude tamén estará dispoñible nos centros educativos e na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal ou na aplicación fondolibros
Beneficiarios:
- No Fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º e 4º de Ed. Primaria( (xa que no noso centro 5º e 6º teñen E-Dixgal)
- As axudas para a adquisición de libros de texto están destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de Ed. Primaria e en Ed. Especial.
- As axudas para a adquisición de material escolar son para o alumnado matriculado en Ed. Primaria.
Documentación:
- Solicitude (Anexo I)
- Anexo II ( (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).
- Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.
En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
- Dependendo de cada situación persoal poderase aportar máis documentación.
Para máis información:
Sede electrónica da Xunta de Galicia