Convivencia

EQUIPO ACAE

Xa temos nomeado o equipo ACAE, (Actuación  Contra o Acoso Escolar).

Directora: Mª Concepción Sánchez Vaamonde

Xefa do Departamento de Orientación/ Coordinadora do benestar emocional: Clara Cabello Gálvez

Titora: Silvia Vázquez García

NAVEGA CON RUMBO. ORIENTACIÓNS ALUMNADO E FAMILIAS.

O alumnado de quinto de primaria recibiu unha charla informativa do Programa Navega con Rumbo, programa da Consellería.

Adxúntanse unhas guías para dxuntar unhas guías para Alumnado, Familias e Profesores que forman parte tamén de Navega con Rumbo.

Tamén se adxunta un cartaz con número de axuda 017.

PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA E A MELLORA DA SEGURIDADE NOS CENTROS EDUCATIVOS E A SÚA CONTORNA

O xoves día 15 de febreiro deron comezo as primeiras xornadas formativas para o alumnado de quinto de educación primaria, o venres 16 serán para o alumnado de sexto.

A temática para quinto foi sobre o acoso esccolar e ciberacoso. Fíxose fincapé na violencia que está presente en moitos vídeoxogos. Explicouse o que é o acoso, o ciberacoso, o hater...Os  comportamentos desagradables entre compañeiros e compañeiras, como poñer motes, rirse de alguén, insultar, acusar, burlarse, aislar, contar mentiras...son actitudes contrarias a convivencia. O alumnado participou activamente na sesión.

A temática para sexto xirou sobre a violencia de xénero.

Vindeiras sesións:

Para 6º de educación primaria, 6 de maio de 2024. Temática: Adicións, xogos e protección de datos.

Para 5º de educación primaria, 7 de maio de 2024. Temática: Odio e discriminación.

Para as familias: 4 de marzo de 2024. Hora: 16.30 horas nas dependencias do centro. Temáticas: Novas tecnoloxías e ciberseguridade, adicións, drogas, apostas e bebidas enerxéticas.

SESIÓN FORMATIVA

Sesión formativa sobre seguridade e protección de datos persoais para centros educativos e ANPAs.

O formato da actividade será en liña, cunha duración de 70 minutos.

Data: 23 de xaneiro de 2024
Hora: 17:30 h

As inscricións están abertas a través da seguinte ligazón:

Resolución definitiva do Programa educativo “Navega con Rumbo”

Resolución definitiva do programa Navega con Rumbo ( páxina 13)

Somos centro seleccionado. O programa vai dirixido ao alumnado de 5º e 6º de educación primaria e familias.

Construímos unha mellor convivencia

Comezamos a nosa andaina en prol da convivencia coñecendo os dereitos e deberes da comunidade educativa:

Dereitos e deberes do alumnado

Dereitos e deberes das familias

Dereitos e deberes do profesorado

Díptico de normas de transporte (Novo)

A comisión de convivencia do centro

O alumnado de sexto de primaria, dous alumnos ou dúas alumnas  de cada clase, encargaranse de explicar ao resto de nenos e nenas as normas de como ir no transporte escolar e farán entrega do díptico de transporte a cada aula.

Esta actividade levarase a cabo durante a xornada lectiva antes e despois do recreo na vindeira semana. A actividade é supervisada por un membro da comisión de convivencia do centro.

Moitas grazas, seguimos fomentando convivencia positiva

COLABORACIÓN CO BANCO DE ALIMENTOS RÍAS ALTAS

A Asociación O Grilo a través da ANPA Manuel Murguía participa na recollida de produtos para o pobo ucraníano.

O centro colabora nesta campaña e haberá un punto de recollida. Será en principio ata o mércores día 16 de marzo.

Moitas grazas,

O CONCELLO ENTREGA UN EXEMPLAR DE OS BOLECHAS VISITAN O CIM DE ARTEIXO

No día Internacional da Muller, o Concello de Arteixo, o CIM fai entrega dun exemplar de Os

Bolechas visitan o CIM de Arteixo ao alumnado de 4º educación infantil. Teredes as fotos na

galería.

Entrega a concelleira Inés Ramos.

CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ. O POTE DA PAZ

O NOSO MURAL DO 25N