INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

CIRCULAR FIN DE CURSO

CIRCULAR FIN DE CURSO 2023-2024

1.- Período de matrícula para novo alumnado:

O período de matrícula para o novo alumnado que desexe incorporase ao centro vai do 20 ao 30 de xuño.

Deberase entregar toda a documentación solicitada xunta e cumprimentada e coas copias necesarias na secretaría do centro en horario de 9.00 a 14.00 h.

(O alumnado matriculado xa no centro este curso 2023-2024 non ten que matricularse de novo)

2.- Reunión inicial coas familias de 4º de infantil

A reunión será o día 6 de setembro ás 10.00 horas na aula.

3. Libros de texto e material escolar:

A relación de libros de texto para o vindeiro curso escolar atópase exposta no centro así como na páxina web. A lista de material será no mes de setembro, unha vez iniciado o curso e desde as titorías.

4.- Comezo das clases en setembro:

A Orde do calendario escolar para o curso 2024-2025 establece que as clases darán comezo o mércores, día 11 de setembro. O período de adaptación do alumnado de 4º de Ed. Infantil será do 11 ao 17 de setembro. O día 18 será horario completo.

5.- Fondo solidario de libros e vales para a adquisición de material:

A comezos de xullo informaremos sobre a resolución da listaxe provisional a través da web do centro e/ou por AbalarMóbil para a súa consulta no taboleiro do centro.

Posteriormente abrirase o prazo de reclamación (2 días) e, finalmente, a publicación das listaxes definitivas no taboleiro do centro.

A entrega de vales será os días 3, 4 e 5 de xullo de 9.30 a 13.30 horas en secretaría. No caso de non recollelos nestas datas entregaranse no mes de setembro.

Os vales só se entregarán á persoa solicitante.

Se ésta non puidese recollelos poderá autorizar a outra persoa que deberá traer autorización escrita e as fotocopias do DNI das dúas persoas (solicitante e autorizado/a). A disposición, modelo de autorización nesta web.

Os libros de texto de fondo libros serán entregados en setembro, antes do inicio do curso.

6.- Entrega de historiais e expedientes para o alumnado de 6º de Ed. Primaria:

O luns 1 de xullo, de 9:30 a 13:30, farase entrega dos historiais e expedientes do alumnado de 6º de Ed. Primaria, no despacho de xefatura do centro.

7.- O horario de atención ao público en xullo será de 9.30 a 13.30 horas:

8.- Listas de alumnado admitido e lista de reservas no comedor.

Publicación da lista provisional o día 2 de xullo no taboleiro do centro.

Posteriormente abrírase un prazo de 5 días para posibles reclamacións, publicación da lista definitiva o día 8 de xullo.

9.- Usuarias e usuarios de transporte escolar:

Resolución no mes de setembro, adxudícase a praza no mes de xullo.

10.- Publicación de cualificacións por AbalarMóbil: o día 26 de xuño ás 10.00 horas. Se algunha familia desexa copia impresa debe pasar polo centro.

Desexámosvos un bo e feliz descanso neste verán,

GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN E FELICES VACACIÓNS!

NOVAS: PUBLICACIÓN DE CUALIFICACIÓNS

Poderedes acceder ás cualificacións do terceiro trimestre o día 26 de xuño por Abalar. Un saúdo

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA AS FAMILIAS. PROTECCIÓN DE DATOS. PROTOCOLO

Publícase información que é de interese para as familias. Protocolo de Protección de Datos da Consellería.

Salvo que exista unha sentenza ou resolución xudicial que diga o contrario, ambos proxenitores teñen a patria potestade dos seus fillos, con independencia de que a garda e custodia sexa compartida ou corresponda unicamente a un deles.

Nos supostos de patria potestade compartida, con independencia de quen teña a custodia, ambos os dous proxenitores teñen dereito a recibir a mesma información sobre as circunstancias que concorran no proceso educativo do/a menor e, polo tanto, o centro debe facilitarlles a mesma información ESCOLAR a ambos os dous proxenitores. (Punto 11 do Protocolo de Protección de Datos da Consellería - setembro 2022).

Outras cuestións que saian do ámbito escolar, o centro unicamente emitirá informe previa petición escrita do organismo oficial competente (Xulgado, Fiscalía de Menores...)

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

VACACIÓNS DE NADAL

As vacacións de Nadal abranguen do 22 de decembro ao 7 de xaneiro de 2024, ambos os dous incluídos.

AGASALLO PARA O CENTRO

No día de hoxe, recibimos unha grata sorpresa por parte dun alumno do centro e da súa familia. Moitas grazas!

NORMAS DO PATIO DO CEIP DE GALÁN

ACLARACIÓNS PARA AS FAMILIAS. XUSTIFICACIÓN FALTAS DE ASISTENCIA

Aclaración da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa sobre a xustificación das faltas de asistencia do alumnado por motivo de asistir a consulta médica, enfermidades ou indisposicións.

No adxunto, accededes ás aclaracións.