Skip to Content

CIRCULAR FIN DE CURSO

CIRCULAR FIN DE CURSO 2023-2024

1.- Período de matrícula para novo alumnado:

O período de matrícula para o novo alumnado que desexe incorporase ao centro vai do 20 ao 30 de xuño.

Deberase entregar toda a documentación solicitada xunta e cumprimentada e coas copias necesarias na secretaría do centro en horario de 9.00 a 14.00 h.

(O alumnado matriculado xa no centro este curso 2023-2024 non ten que matricularse de novo)

2.- Reunión inicial coas familias de 4º de infantil

A reunión será o día 6 de setembro ás 10.00 horas na aula.

3. Libros de texto e material escolar:

A relación de libros de texto para o vindeiro curso escolar atópase exposta no centro así como na páxina web. A lista de material será no mes de setembro, unha vez iniciado o curso e desde as titorías.

4.- Comezo das clases en setembro:

A Orde do calendario escolar para o curso 2024-2025 establece que as clases darán comezo o mércores, día 11 de setembro. O período de adaptación do alumnado de 4º de Ed. Infantil será do 11 ao 17 de setembro. O día 18 será horario completo.

5.- Fondo solidario de libros e vales para a adquisición de material:

A comezos de xullo informaremos sobre a resolución da listaxe provisional a través da web do centro e/ou por AbalarMóbil para a súa consulta no taboleiro do centro.

Posteriormente abrirase o prazo de reclamación (2 días) e, finalmente, a publicación das listaxes definitivas no taboleiro do centro.

A entrega de vales será os días 3, 4 e 5 de xullo de 9.30 a 13.30 horas en secretaría. No caso de non recollelos nestas datas entregaranse no mes de setembro.

Os vales só se entregarán á persoa solicitante.

Se ésta non puidese recollelos poderá autorizar a outra persoa que deberá traer autorización escrita e as fotocopias do DNI das dúas persoas (solicitante e autorizado/a). A disposición, modelo de autorización nesta web.

Os libros de texto de fondo libros serán entregados en setembro, antes do inicio do curso.

6.- Entrega de historiais e expedientes para o alumnado de 6º de Ed. Primaria:

O luns 1 de xullo, de 9:30 a 13:30, farase entrega dos historiais e expedientes do alumnado de 6º de Ed. Primaria, no despacho de xefatura do centro.

7.- O horario de atención ao público en xullo será de 9.30 a 13.30 horas:

8.- Listas de alumnado admitido e lista de reservas no comedor.

Publicación da lista provisional o día 2 de xullo no taboleiro do centro.

Posteriormente abrírase un prazo de 5 días para posibles reclamacións, publicación da lista definitiva o día 8 de xullo.

9.- Usuarias e usuarios de transporte escolar:

Resolución no mes de setembro, adxudícase a praza no mes de xullo.

10.- Publicación de cualificacións por AbalarMóbil: o día 26 de xuño ás 10.00 horas. Se algunha familia desexa copia impresa debe pasar polo centro.

 

Desexámosvos un bo e feliz descanso neste verán,

GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN E FELICES VACACIÓNS!

O equipo directivo

 



page | by Dr. Radut