FESTIVAL DE NADAL 2023

Este ano levamos a cabo o tradicional festival de Nadal ao que foron convidadas as familias e no que tivemos

unha gran variedade de actuacións: obras de teatro, panxoliñas, recitación de poemas, actividades rítmicas, etc.

-        Representación da panxoliña “Buscando unha estrela” por parte do alumnado de educación infantil.

-        Obra de teatro “Xuntos Podemos” escenificada por alumnado de infantil e primaria pertencente ao grupo

de teatro do noso centro.

-        Clap Clap Song  ( Alumnado de 1º e 2º de educación primaria).

-        Recitación de poemas: “O canto nocturno do grilo” e “A xoaniña e o escarabello” por parte dun alumno de

1º educación primaria e unha alumna de 3º educación primaria.

-        A Bandeneire (3º de educación primaria)

-        Obra de teatro “ A mellor sopa deste Nadal” (adaptación do conto “A mellor sopa do mundo”)

representada polo alumnado de 2º de educación primaria.

-        Ségueme (4º de educación primaria)

-        Adianto do Rei León: representación rítmica por parte do alumnado de 5º e 6º de educación primaria.

-        Santa Claus is coming (todo o alumnado de educación infantil e primaria).

-  A vida está por comezar: 4º educación primaria.