IV Xornadas de formación dos xefes/as dos departamentos de orientación

Nestas Xornadas do 28 de abril abordaranse aspectos da Teoría das Intelixencias múltiples de H. Gardner, no que se aposta por un modelo de escola intelixente que potencia metodoloxías activas de aprendizaxe.
Ven, 11/04/2014 - 13:13
intelixencias múltiples

IV XORNADAS DE FORMACIÓN DOS XEFES/AS DOS DEPARTAMENTOS DE ORIENTACIÓN

Referencia: G1302004
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:  28/04/2014  -  28/04/2014
Data límite de inscrición: 06/04/2014
Lugar: EGAP. Escola Galega de Administración Pública. Santiago de Compostela
Prazas:  266 . Horas totais: 8 h presenciais

Destinatarios:

511018 - Catedráticos de ensino secundario. Orientación educativa

597039 - Mestres. Orientación

590018 - Profesores de ensino secundario. Orientación educativa

Criterios de selección:

Será criterio preferente exercer a xefatura do departamento de orientación. Os criterios xerais do plan anual de formación.

Obxectivos:

1.Afondar na interpretación e unificación de criterios de actuación derivados das funcións xerais establecidas para os departamentos de orientación.

2.Definir accións concretas e estratexias de intervención do departamento de orientación para as funcións encomendadas.

3.Favorecer a actualización, o intercambio de experiencias e a formación de grupos de traballo.

Contidos:

1.As novas normativas

2. A orientación preventiva. Intervención por programas.

3. Novos recursos que favorezan o desenvolvemento das funcións dos departamentos de orientación.

Aula virtual: http://www.edu.xunta.gal/centros/cafi/aulavirtual/course/view.php?id=451