Actividades (FQ)

Fase final de Científic@s en prácticas

A semana de Alicia e mais Iago nos laboratorios do Instituto de Investigacións Mariñas deu para moito. Eles foron os gañadores da bolsa do programa Científic@s en práctica e grazas a isto puideron coñecer de primeira man como se traballa nun laboratorio con científicos de verdade.

Entre as actividades que realizaron están: microscopía, cromatografía, extractos de follas vermellas e verdes de Photinia sp. e análise por HPLC., ademais de filtrados de auga da Ría de Muros.

Parabéns, rapaces! Agardamos que desfrutarades da experiencia!

El cuerpo humano - o primeiro programa radiofónico do alumnado da ESA

O alumnado da ESA elaborou uns pódcasts para explicar as diferentes partes do corpo humano. Eles estrean a nosa canle RADIOLAO con pequenas pílulas divulgativas sobre anatomía humana.

Podedes escoitalas facendo click na ligazón. EL CUERPO HUMANO

Álbum: Curso 2023/2024 -> Gravación do pódcast El cuerpo humano - alumnado da ESA

Científico en prácticas. Comeza a fase no laboratorio

Os nosos alumnos Alicia de 3°C e Iago de 3°B xa están preparados para comezar mañá luns a estancia en prácticas que realizarán no grupo de fotobioloxía e toxinoloxía do IIM
Estamos seguros de que o pasarán en grande e será un haexperiencia do máis enriquecedora!

Visita aos Museos Científicos da Coruña

3º da ESO visitou os Museos Científicos Coruñeses, programa que comprende tres museos de ciencia interactivos: Casa das Ciencias, Domus e Aquarium Finisterrae.

Acompañados polo profesorado de Bioloxía e Física e Química aproveitaron un luns no que ata lle deu tempo de visitar a Torre de Hércules.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita museos científicos Coruña

Científic@s en prácticas

Nesta segunda etapa do programa Científic@s en prácticas visitamos o IIE (Instituto de investigación de Mariñas). En concreto, achegámonos ao grupo de investigación de fotobioloxía e toxinoloxía.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Cientific@s en prácticas no IIM

Charla sobre os experimentos da dobre fenda de Young

Charla sobre os experimentos da dobre fenda de Young.

O alumando de 2º de Bach aprendeu como construír, escoitar e reproducir o experimento de Young con materiais moi sinxelos.

Elas fan Cientec

O 11 de de febreiro conmemórase o Día da muller e da nena na ciencia. Un grupo de alumnas de 3º e 4º da ESO participaron nos obradoiros Elas fan CienTEC organizados polas investigadoras do CIMBIO.  Deste xeito puxeron en valor o talento feminino e o avance científico.

Estas xornadas están apoiadas pola Unidade Científica da Universidade de Vigo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Elas fan Cientec

Detección e prevención do VIH

O alumnado de 1º de Bacharelato recibiu unha charla formativa arredor da prevención e detección do VIH.

Gañadores do concurso Científico do IES Castelao

Xa temos gañadores do Concurso Experimentos Científicos do IES Castelao

Grazas a todo o alumnado que participou!

Científic@s en prácticas

O noso alumnado de 3 da ESO deu o seu primeiro paso no programa Científic@s en prácticas.

A primeira actividade consistiu nunha charla impartida por José Luís Garrido, un dos investigadores do Instituto de Investigacións Mariñas de Vigo.