As alumnas e alumnos de 3º e 4º ESO rematan o curso participando nas charlas do programa
"Que non te líen, tí elixes" impartidas polo Cluster de granito.
Estes programas, promovidos desde a Consellería de Educación e a Consellería de Promoción de Emprego e Igualdade pretenden abordar e fomentar unha orientación profesional libre de estereotipos de xénero.
O luns 3 de xuño foi un día memorable! O alumnado dos centros adscritos, que cursará 1º da ESO o vindeiro curso, visitou por primeira vez o seu futuro IES.
Todo estaba aquelado para que fose unha xornada na que non faltou de nada. Tan pronto entraron nas instalacións, foron recibidos polo alumnado de 1º de Bacharelato, quen os agasallou cun baile e material didáctico. A seguir, dirixíronse ata o salón de actos; lugar onde o Equipo Directivo lles deu a benvida e lles explicou as normas do centro e os proxectos que se levan a cabo. Ademais animounos a coller folgos durante o verán para comezar con ansia.
O alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato ven de participar nas charlas sobre a Formación Profesional Dual impartidas por Eva Alonso Álvarez, dinamizadora da relación con empresas do IES Audiovisuais de Vigo.
A combinación de formación teórica e formación práctica nunha empresa, nun posto de traballo remunerado, é un gran aliciente para as alumnas e alumnos que rematan a educación secundaria obrigatoria e o bacharaleto e queren incorporarse ao mundo laboral cunha formación integral axeitada ao mercado laboral actual.
Alumnado de 4º ESO participa ao longo do mes de maio nos obradoiros de prevención de drogodependencias e consumo de sustancias nocivas, impartidos por médicos do mundo.
É importante que os adolestentes teñan información sobre os efectos nocivos do consumo de todo tipo de drogas, e das graves consecuencias para a saúde física e mental.
Tamén é esencial fomentar factores de protección e modificar condutas de risco no ámbito preventivo.
O martes 21 de maio festexamos no instituto pola mañá o Día da Diversidade Cultural, así declarado pola Unesco desde 2002 a raíz da Declaración feita un ano antes na que se recolle a importancia de coñecer, respectar e conservar a inmensa riqueza que supón a variedade de culturas que hai no mundo como factor de integración e de inclusión e para un maior entendemento, máxime nestes tempos que corren.
O alumnado de 4º de ESO ven traballando ao longo do curso o seu desenvolvemento persoal, intelectual, afectivo e lingüístico na área de lingua castelá coa profesora Ainhoa:
“Mi corazón en una caja de zapatos”
“Almendra”
“Amarilla”
A través da mirada de distintos personaxes literarios afondan no autocoñecemento, as emocións, a autosuperación persoal e os valores sociais.
Comenzamos a formación de novos mediadores e mediadoras para o vindeiro curso co programa de mediación impartido por Alicce.
A mediación é un proceso transformador que encerra unha experiencia de aprendizaxe para quen participa nela, conectando ás persoas cos seus valores, sentimentos, respecto polo outro, e adquirindo ferramentas para enfrontar os conflitos.
A través da mediación os alumnos e alumnas poden abordar as situacións de conflito escolar dunha maneira nova e máis efectiva, responsabilizándose nunha participación comprometida cos cambios consensuados.
A educación afectivo sexual xoga especial relevancia en determinados momentos do desenvolvemento evolutivo das persoas, e a adolescencia é un deses momentos; por unha banda, os e as adolescentes ven como o seu corpo sofre unha transformación que vai supoñer unha asimilación deses cambios a nivel psicolóxico que moitas veces non son fáciles de aceptar por elas e eles.
Alumnas e alumnos de 3º ESO participan nos obradoiros impartidos pola Fundación AMINO no noso IES.
O alumnado de 1º de Bacharelato visita as distintas facultades do campus de Pontevedra.