Bioloxía e Xeoloxía

Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

Coser para loitar. Proxecto educativo contra a moda rápida

Contra a moda rápida

Coser para loitar é un proxecto educativo consciente co noso amado medio ambiente. O alumnado de 1º da ESO púxose mans á obra para denunciar a problemática ambiental causada pola moda rápida. A falta de consciencia, o ego, e a obsesión que os grandes magnates da moda rápida crean na humanidade, producen toneladas de roupa que se acumulan en espazos naturais.

Para loitar e denunciar esta situación montamos o seguinte lío:

Organizamos un evento para o que foi necesario:

• Doar e recoller roupa usada.
  • Elaborar traxes para un desfile a partir de roupa usada, para o que deseñamos e cosemos na aula.
  • Organizar un mercadillo para darlle saída á roupa e aos complementos usados.
  • Facer un grande desfile polas instalacións do centro.

1º de ESO organiza un show benéfico para A Illa de Tali

A ILLA DE TALI IES A SANGRIÑA

O alumnado de 1º de ESO do IES A Sangriña está a organizar un show benéfico para conseguir fondos para axudar á Illa de Tali, un refuxio interespecie que ten como obxectivo o rescate, a rehabilitación e a adopción de animais, salvando todo tipo de vidas para darlles a segunda oportunidade que sempre mereceron despois de ser abandonados e/ou maltratados, coñecendo de diferentes xeitos a crueldade humana.

O show benéfico estrutúrase en volta dunha actuación musical que se vai celebrar o próximo 21 de xuño e para a que o alumnado está a vender entradas coa finalidade de conseguir diñeiro para conseguir financiar este refuxio interespecie.

Como parte deste proxecto, o noso alumnado visitou as instalacións da Illa de Tali e vivindo unha experiencia emocionante, consciente e moi amorosa e divertida.

Podes ver o álbum de fotos da excursión aquí.

Aquí podes saber máis sobre A Illa de Tali.

Visitamos os museos científicos da Coruña

ies a Sangriña coruña

O alumnado de 3⁰ de ESO do IES A Sangriña visitou, hoxe luns día 26 de febreiro o museo Domus e o Aquarium Finisterrae da Coruña. A actividade foi organizada e acompañada polo profesorado dos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Física e Química.

Domus foi o primeiro museo interactivo do mundo dedicado integramente ao ser humano, e é o segundo dos tres Museos Científicos da Coruña. O edificio, obra do arquitecto xaponés Arata Isozaki, conta con máis de 150 módulos interactivos para divertirse e reflexionar sobre as características da especie humana.

O Aquarium Finisterrae é un centro científico público dedicado á educación ambiental e á divulgación científica de temas mariños. O terceiro dos Museos Científicos Coruñeses ten como obxectivo promover o coñecemento do océano e educar actitudes amorosas cara o mar e a vida mariña. Foi creado polo Concello da Coruña o 5 de xuño de 1999. O Aquarium Finisterrae conta con catro salas de exposición, cada unha con personalidade propia, e unha colección biolóxica formada por máis de trescentas especies diferentes.

Imos ao cine e visitamos o monte do Castro

Visita vigo 1 eso sangrriña

O alumnado de 1⁰ de ESO do IES A Sangriña desprazouse onte a Vigo da man do departamentos de Lingua Castelá e Literatura e Bioloxía para asistir a unha proxección cinematográfica e visitar o monte do Castro na cidade de Vigo.

O filme escollido foi "El peor equipo del mundo", baseado na historia do adestrador holandés Thomas Rongen, o artífice de levar a cabo unha tarefa practicamente imposible no deporte: tomou as rendas da selección de fútbol de Samoa Americana, e tentou converter un grupo desastroso nun equipo de vencedores naturais.

Mo monte do Castro, realizouse unha visita guiada á fortaleza, edificada sobre as ruínas dun castelo medieval derruído no século XV, que foi a principal construción defensiva da cidade. A visita incluíu o acceso ás galerías subterráneas empregadas durante a guerra contra os franceses, abertas ao público recentemente polo Concello de Vigo.