1º de ESO organiza un show benéfico para A Illa de Tali

A ILLA DE TALI IES A SANGRIÑA

O alumnado de 1º de ESO do IES A Sangriña está a organizar un show benéfico para conseguir fondos para axudar á Illa de Tali, un refuxio interespecie que ten como obxectivo o rescate, a rehabilitación e a adopción de animais, salvando todo tipo de vidas para darlles a segunda oportunidade que sempre mereceron despois de ser abandonados e/ou maltratados, coñecendo de diferentes xeitos a crueldade humana.

O show benéfico estrutúrase en volta dunha actuación musical que se vai celebrar o próximo 21 de xuño e para a que o alumnado está a vender entradas coa finalidade de conseguir diñeiro para conseguir financiar este refuxio interespecie.

Como parte deste proxecto, o noso alumnado visitou as instalacións da Illa de Tali e vivindo unha experiencia emocionante, consciente e moi amorosa e divertida.

Podes ver o álbum de fotos da excursión aquí.

Aquí podes saber máis sobre A Illa de Tali.