DISECCIÓN DUN MEXILLÓN

Os alumnos/as de 3º de primaria, coa colaboración dos alumnos e alumnas de 3º de ESO, realizaron a actividade de laboratorio correspondente ao terceiro trimestre: “DISECCIÓN DUN MOLUSCO (MEXILLÓN: Mytilus edulis)”

O mexillón é un molusco (invertebrado) bivalvo abundante nas costas rochosas e cultivado para o consumo humano. Aliméntase por filtración de partículas de pequeno tamaño que se encontran na auga mariña. As partes máis importantes son: pé, masa visceral, manto e cuncha.

Para protexer o corpo brando posúe dúas pezas calizas protectoras chamadas valvas. Estas valvas articúlanse entre elas permitindo a apertura para alimentarse e o peche para protexerse de depredadores ou da desecación en marea baixa.

Para fixarse no litoral exposto ás ondas do mar posúe unha glándula produtora de filamentos que se pegan ás rochas e resisten a forza das ondas.

Os alumnos/as empezaron estudiando a cuncha e a función das distintas partes e, despois, a anatomía interna identificando e separando os distintos órganos.

MEXILLON19.jpg2.63 MB