ÁNGEL CARRACEDO

O 23 de xaneiro Ángel Carracedo explicou ás nenas e nenos de Educación Primaria o que é o ADN, onde está, a información que contén, como se realizan as investigacións forenses...e moitos mais conceptos ó mesmo tempo que realizaba un experimento que ilusionou moito ó alumnado. Ó final da sesión todas as nenas e nenos querían ser científicos!!

PAN

Na foto o profesor Ángel Carracedo impartindo a conferencia sobre Xenómica no CPI de Castroverde.
Á conferencia foi unha experiencia inesquecible para os participantes especialmente para o alumnado do CPI de Castroverde e do CPI de Cervantes.
A comunidade educativa do CPI de Castroverde quere agradecer o Dr. Ángel Carracedo  públicamente as actividades de divulgación  realizadas, a ocasión de coñecer os últimos avances en ciencia de máximo nivel e súa cordialidade, humildade e calidade humana.
Despois do remate das clases participamos nunha tertulia científica sobre o seu artigo "La revolución genómica". As aportacións dos asistentes, de múltiples ocupacións e procedencias e as intervenciones de Angel Carracedo foron  unha experiencia de aprender ciencia  única e motivadora que nunca esqueceremos. tertulia

FOTOS DA VISITA

MOMENTOS DA CHARLA CON PRIMARIA