Entusiasta participación no Concurso de Educación Financeira

Hoxe 4 de abril por primeira vez o alumnado de 4º da ESO, da materia Economía e Emprendemento, participou no Concurso de Educación Financeira, e foi a primeira vez que tamén participa o noso centro.

O evento estivo organizado pola Fundación Junior Achievement e pola AEB. Asociación Española de Banca. A experiencia foi agridoce porque houbo problemas para a conexión telemática, moita espera para o comezo e tamén falta de seriedade nalgúns participantes. Tivemos que usar a clase doutro profesor, ao que agradecemos a colaboración.

Non gañaron pero o importante foi que se esmeraron en aprender, que practicaron e mesmo adicaron o recreo anterior a seguir preparándose para tentar quedar en boa posición. De feito, de máis de 500 participantes algún dos alumnos cregou ao posto 56, o que non está nada mal, e o que estivo xenial foi o compromiso de moitos estudantes en prepararse e tentar facer as cousas o mellor posible, iso si que enriquece e proporciona aprendizaxes de moito valor así que... noraboa polo traballo!

Concurso de Educación Financeira Imaxe de Beatriz López CC BY-SA

story | by Dr. Radut