Proxecto europeo eTwinning

O noso centro está a participar neste curso no programa de innovación educativa Plan Proxecta+, na modalidade Patrimonio cultural a través da plataforma eTwinning”, que promove a Consellería de Educación. O noso socio europeo é a Scuola Media Pellico di Voltana en Lugo (Emilia Romagna, Italia), de aí que o proxecto se chame "Lugo connection, much more than a name".

Este proxecto ten como obxectivo potenciar o coñecemento e valoración do patrimonio cultural europeo material e inmaterial, propiciando o diálogo intercultural e a cohesión social. Dun xeito máis concreto, pretendemos, partindo do coñecemento e posta en valor do patrimonio cultural local, achegar ao noso alumnado a outras realidades europeas próximas ao tempo que contribuímos ao desenvolvemento das súas competencias.

No presente curso participará no proxecto o alumnado e as materias de:

2º ESO: Inglés, Galego, Xeografía e Historia

4º ESO: Inglés, Matemáticas