Viaxe a Oporto do alumnado de 3º ESO

28 alumnos de 3º de ESO do IES Río Cabe acompañados polos profesores Isabel Valledor e Manuel Sánchez, viaxaron a Oporto durante os días 9 e 10 de Maio nun programa de actividades dentro do Proxecto Terra, auspiciado polo Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia. O primeiro día acudiron á Fundación Serralves e tiveron a oportunidade de ver a cidade de Oporto acompañados de guías que lles explicaron aspectos da historia e da arquitectura das principais edificacións; logo pernoctaron nun albergue na localidade de Espinho. Ao día seguinte visitaron a Casa da Música, onde puideron participar en actividades interactivas relacionadas coa música.

Facendo click na seguinte imaxe accédese a unha pequena galería fotográfica da excursión: