4º ESO. Rifas sorteo de 8 cestas con produtos variados

O alumnado de 4º ESO xa está inmerso na recadación de fondos para a súa excursión de Fin de Curso.  Para iso, elaboraron oito cestas con produtos doados polos comercios de Monforte de Lemos. Se che gustaría ser o/a afortunado/a de levar unha delas, só terás que mercar rifas (como as que aparecen na imaxe) ao alumnado de 4º ESO do IES Río Cabe.

Queremos agradecer a ANPA a súa colaboración no pagamento íntegro das rifas a todo o alumnado deste curso.

Moita sorte a todas e a todos!

O sorteo realizarase o 15 de xaneiro de 2024 na entrada do IES Río Cabe e publicaranse os números gañadores e a cesta asociada a cada níumero na web e nun cartel informativo na porta do IES. No ca so de non aparecer os gañadores/as repetiríase o sorteo o 1 de febreiro de 2024.

Tamén queremos dar as grazas a todos os comercios que achegaron os seus produtos para que se puidesen elaborar as cestas. Os comercios de Monforte de Lemos son os seguintes: