"Donas de si" celebra o Día Internacional da Muller

Para celebrar a efeméride do Día Internacional da Muller o pasado 8 de marzo dende o proxecto Donas de si (Plan Proxecta) conseguiuse contactar con María José Alonso, catedrática na Facultade de Farmacia da USC e unha das protagonistas da exposición María Josefa Wonenburger que tivemos o pracer de inaugurar no centro no mes de xaneiro.

Dende o centro queremos agradecer a súa disposición e amabilidade, xa que nos enviou unhas verbas nas que explicaba a importancia do traballo e do esforzo, verbas que queremos compartir con vós neste vídeo e que o alumnado tivo a oportunidade de escoitar na aula:

María José Alonso é considerada a científica española máis relevante, como se pode ver no portal GCiencia,

Noticia da que tamén se dá eco o xornal La Voz de Galicia

Ademais, vén de converterse na primeira muller que recibe o premio máis prestixioso en nanomedicina, como se pode ver nesta nova do xornal (https://www.lavozdegalicia.es/noticia/santiago/santiago/2018/07/25/maria-jose-alonso-primera-mujer-logra-premio-prestigioso-nanofarmacia/0003_201807S25C4992.htm). Pero xa vedes que a pesares das súas múltiples ocupacións, tivo uns minutos para todos nós. Grazas!