A Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda:
- Entrega de notas ordinaria o día 26 de xuño de 2024 no horario que se estableza. Revisión no centro será o día 26 de xuño de 2024, no horario de 8:50 ata 14:30.
- Recoméndase ao alumnado que fale co profesor/a antes de presentar a reclamación formal.
- A reclamación debe ser por escrito ao Equipo directivo de 8:50 a 14:30h nas datas sinaladas (o modelo de reclamación pode recollerse en Xefatura de Estudos).
- Os impresos para tramitar as reclamacións serán facilitados na conserxería do centro aos proxenitores e/ou representantes legais do alumnado.
- En caso de alumnado maior de idade os trámites poderán ser realizados polo propio alumno/a.
Trámites e actuacións para ESO
|
Ordinaria
|
Presentación
|
Reclamación formal ante a dirección
|
27 e 28 de xuño de 2024
|
Revisión no centro
|
Decisión de modificación ou ratificación da cualificación final (Informe do equipo docente ou departamento didáctico)
|
1 de xullo de 2024
|
Reunión extraordinaria para revisar o proceso de adopción da decisión de promoción ou titulación á vista das alegacións realizadas.
|
1 de xullo de 2024
|
Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora
|
2 de xullo de 2024
|
Anotación nas actas de avaliación, e no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final
|
Tras o proceso de revisión.
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial (no caso que persista o desacordo)
|
3 e 4 de xullo de 2024
|
Anotación nas actas de avaliación, e no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final
|
Tras o proceso de revisión.
|
- A atención ás reclamacións por parte dos departamentos realizarase o día seguinte de recibida a reclamación formal por escrito.
- Comunicación á persoa reclamante da resolución do Departamento; e información do procedemento a seguir caso de que non estea de acordo.
Xefatura de Estudos
NORMATIVA APLICABLE:
- Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.
https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2021/20210311/AnuncioG0598-040321-0002_gl.pdf
- Circular 1/2022 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021
http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/circular_1_2022.pdf