Xullo 2024

Xogo de pista especial Xogos Olímpicos

Quedan 10 días para celebrar os Xogos Olímpicos de París 2024. Nós, no Perdouro, anticipámonos o pasado 24 de abril e organizamos un xogo de pistas onde o alumnado de 2º de ESO de francés tivo que medir as súas destrezas lingüísticas en dito idioma así como as súas habilidades físicas nas distintas competicións deportivas que lles tiñamos preparadas: carreira de sacos, de relevo e de obstáculos ou mesmo lanzar á canastra bólas de ping-pong. O alumnado de 4º de ESO de francés fixo de monitores e de xurado durante toda a proba. Cada grupo clase tiña 50 minutos para seguir as instrucións do xogo e conseguir chegar á meta final.

Aquí deixamos unha completa reportaxe fotográfica do que foron os nosos JO FLEPerdouro.

Agradecemos ao departamento de Educación Física por deixarnos o material para as carreiras e queremos felicitar ao dpto de Fabricación Mecánica pola impresión 3D das medallas dos Xogos Olímpicos, réplicas das oficiais de Paris 2024.

CHAMPIONS et CHAMPIONNES DES JO FLEPERDOURO

Moito aprenderon á vez que se esforzaron física e intelectualmente. Cituis, Altius, Fortius -Communiter « Plus vite, plus haut, plus fort – ensemble ».

Parabéns por prestarvos ao xogo con ilusión.

Inicio dos Xogos Olímpicos de Paris 2024 Venres 26 de xullo de 2024 ás 20:16 h.

Actualizado o podcast das Saídas escolares IES Perdouro

Xa está actualizado o podcast das saídas escolares do IES Perdouro, que inclúe 4 audios orixinalmente emitidos no programa Proxecto Neo.

Deixamos aquí a ligazón.

Actividades Quérote+ do curso 2023-24

Ao longo do presente curso 23/24, o IES Perdouro aplicou o programa Quérote + nas aulas de 3º ESO que se enmarca dentro dos Plans Proxecta. Froito diso, mostrámosvos unha parte do traballo realizado co noso alumnado que participou activamente realizando murais, en debates, así como o visionado de curtametraxes e un longo etcétera difícil de plasmar só a través de imaxes.