PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DO DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS 2023-24

OLIMPIADA MATEMÁTICA

O Xoves 27 de Abril tivo lugar en Pontevedra a fase de zona da Olimpíada Matemática Galega para 2ºESO e este foi o alumnado participante.

Para ampliar/descargar as imaxes preme sobre elas.

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

EDUARDO SÁENZ DE CABEZÓN, MATEMÁTICO E DIVULGADOR CIENTÍFICO, NO IES O CARRIL

O pasado 14 de Febreiro tivemos o inmenso pracer de ter no noso instituto ao matemático e divulgador científico Eduardo Sáenz de Cabezón.

Profesor na Universidade de La Rioja, é tamén membro do grupo de divulgación científica Big Van Ciencia e, dende fai uns anos, coñecido por ser o conductor do programa Órbita Laika que se emite na 2 da TVE.

Moitísimas grazas Eduardo por esta tarde tan agradable, que se configurou non só como unha aprendizaxe sobre cuestións nas que están tan presentes as matemáticas, senón como unha invitación á reflexión sobre as mesmas. Ata a próxima!

Fai clic sobre as imaxes para amplialas

GAÑADORAS/ES DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

OLIMPIADA GALEGA DE MATEMÁTICAS

O pasado xoves día 21 de abril tivo lugar en Pontevedra, no IES A Xunqueira 1, a fase de zona da Olimpiada Galega de Matemáticas para o alumnado de 2ºESO.
Do noso centro participaron @s seguintes alumn@s:

Pablo Dasilva Gómez
          Mar Ameneiro Franco
          Joel Durán Mazorra
          Estela Tubío García.

A proba consistía en resolver cinco problemas, usando o razonamento e máis os contidos traballados na clase. O alumnado desfrutou moito desta experiencia, na que recibiron un diploma pola súa participación. Ben feito!!

Ver album de imaxes

NOVA EDICIÓN DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Para descargar fai clic sobre a imaxe

PREMIADOS NO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2021

Categoría de 1º ESO e 2º ESO:

Categoría de 3º ESO e 4º ESO:

Categoría de Bacharelato e Ciclo:

VIDEOCONFERENCIA COA PROFESORA DE MATEMÁTICAS DA USC ELENA VÁQUEZ ABAL

O departamento de matemáticas organizou unha videoconferencia con Elena Vázquez Abal, profesora na Facultade de Matemáticas da USC. Esta videoconferencia tivo lugar o día 25 de maio para o alumnado de matemáticas de1º de Bacharelato.

cartell.jpg  foto128129.jpg  foto228229.jpg  foto328229.jpg

NOVO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

----------

III SEMANA DA CIENCIA: MATESCHEF

No contexto da III Semana da Ciencia, oa lumnado de matemáticas participou nun divertido concurso, MATESCHEF, no que tiñan que facer un pastel. Pra facelo tiñan que calcular cantidades e tempos. Mellor velo en vídeo.

2ª parte

O ALUMNADO CARRILEXO PARTICIPA EN IMATXINA

O xoves 13 de abril, o alumnado de 2º da ESO foi a Vigo nunha excursión organizada polo departamento de Matemáticas.
Aproveitaron a mañá para ir á Casa do Libro, dar unha volta pola exposición de Baldo Ramos e Pepe Cáccamo, “A Dobre Páxina” e por último, asistiron ás actividades programadas na XIV edición de Imatxina.

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

O departamento de Matemáticas organiza un interesante concurso no que ainda estades a tempo de participar. O tema, a forma de presentación, os prazos e toda a información necesaria están neste cartaz

Resumo das bases:

• PARTICIPACIÓN: Está aberta a todo o alumnado do Centro.
  • TEMA: debe estar relacionado co mundo das matemáticas (simetrías, formas xeométricas, mosaicos, números, estatística, azar.....)
  • PRAZO: o prazo de presentación remata o 29 de Maio.
  • PREMIOS.

PRIMEIRO PREMIO: unha cámara de acción SJCAM4000 wifi
SEGUNDO PREMIO: tablet Point of View 7"
TERCEIRO PREMIO: altavoces bluetooth.

PARTICIPADE!

Metodo de Gauss

Presentación e teoría do método de Gauss