Información importante

• FONDO DE LIBROS e MATERIAL ESCOLAR 2023
As listaxes definitivas están publicadas no taboleiro de anuncios do Instituto (consultas de 9:30 a 13:30 en xullo, de 10:00 a 13:00 en agosto).

Tamén poden ser consultadas na aplicación fondolibros por aqueles solicitantes que teñan Chave365 ou certificado dixital ou equivalente.

A partir do 16 de agosto, de 10:00 a 13:00 h, poden recollerse nas oficinas do Instituto os vales ou cheques do material escolar.
  • INFORMACIÓN PARA A MATRÍCULA EN DIÚRNO

Realizarase na Secretaría do centro en horario de 9:30 a 13:30 h.

IMPRESOS DE MATRÍCULA: Poden recollerse en Conserxería ou nos seguintes enlaces:

Neste enlace está a información sobre as novas materias LOMLOE.

• LIBROS DE TEXTO

Nos seguintes enlaces están os libros de texto dos diferentes cursos:

• INFORMACIÓN MATRÍCULA ADULTOS e CICLOS FORMATIVOS

Prazo de matrícula:

a) CICLOS FORMATIVOS: Calendario oficial

b) ADULTOS: mes de Xullo e primeiros de Setembro

• LIBROS DE TEXTO

Nos seguintes enlaces están os libros de texto dos diferentes cursos:

• SOLICITUDE FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2023/24 - 1º, 2º, 3º e 4º ESO.  Información para a solicitude no seguinte ENLACE.