Hora de Ler

Cada ano nesta data celébrase o Día das Bibliotecas, para recordar a destrución da Biblioteca de Sarajevo na guerra dos Balcáns en 1992, na que se destruíron irremediablemente dous millóns de libros, artigos e revistas.

Son moitas as iniciativas que se desenvolven neste día. No instituto comezamos esta actividade, xa tradicional entre nós, a HORA DE LER, coa que aproveitamos o bo que nos proporcionan os libros que podemos gozar e que nos axudan tamén na tarefa que levamos a cabo a diario aquí, no instituto.

É unha iniciativa proposta desde a biblioteca e apoiada polo profesorado e todos os estamentos implicados na vida do centro. Agardamos que a iniciedes con ilusión e aproveitamento.

Será case o comezo dun ano que, desde as Bibliotecas Escolares de toda Galicia, ten como lema para este curso Escribir a biblioteca escolar.

Feliz HORA DE LER!