IMPORTANTE: PUBLICACIÓN DE NOTAS FINAIS A TRAVÉS DE ABALAR

Os boletíns de notas da terceira e de avaliación final serán publicados unha vez rematado o período lectivo en cumprimento da ORDE do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 155/2022, do 15 de setembro e da ORDE do 30 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 150/2022, do 8 de setembro.

Os boletíns publicaranse a través de Abalar nas seguintes datas:

Educación Primaria: 25 de xuño a partir das 18:00 horas

Educación Infantil: 26 de xuño a partir das 18:00 horas

Aquelas familias que desexen o boletín en papel deben solicitalo obrigatoriamente por escrito á persoa titora antes do 21 de xuño. O boletín será entregado ao día seguinte da súa publicación en Abalar.

PROCEDEMENTO PARA A RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS

Prodecemento para a reclamación das cualificacións finais segundo se recolle na  Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 155/2022, do15 de setembro e  na Orde do 30 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 150/2022, do 8 de setembro

Esta información tamén esta exposta no taboleiro de anucios do centro.

Consulta do procedemento

COOPERATIVISMO NO SAN PEDRO DE VISMA

Pódese dicir máis alto, pero non máis claro, COOPERACIÓN!

Os nenos e nenas de Visma saben que xuntos e cooperando pódese chegar moi lonxe.

Mira o vídeo que fixeron.

AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO

No CEIP Plurilingüe San Pedro de Visma o temos moi claro, AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO!

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024-25

Faise pública a relación de libros de texto para o vindeiro curso académico 2024-25.

O alumnado de Educación Infantil non emprega libros de texto

Preme na ligazón para acceder a información.

LIBROS 1º DE EP

LIBROS 2º DE EP

LIBROS 3º DE EP

LIBROS 4º DE EP

LIBROS 5º DE EP

LIBROS 6º DE EP

VISITA O NOSO MUSEO

O museo do CEIP Plurilingüe San Pedro de Visma xa está aberto.

Se queres coñecer todas as obras expostas, aos seus artístas e, sobre todo, como o fixeron vai premendo nas frechas.

Esperamos que desfrutedes a visita.

RECREOS INTEGRADOS PARA NOVO ALUMNADO DE 4ºEI DO CURSO 2024-25

Importante: soamente se abrirá a porta principal do recinto (pola que acceden os vehículos).

LETRAS GALEGAS 2024

Esta semana celebramos unha data moi importante para a nosa cultura, "O día das Letras Galegas". Concertos, foliada, baile... Preme na imaxe para ver o que aconteceu.